یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 16941 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ |
13 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس ، قاعدتا چهار ركن اصلي كه مي تواند به مديريت كمك كند در خصوص بهبود كيفي رسانه ها هم صدق مي كند. شهردار رشت صداقت، عدالت و سرعت را سه ویژگی مهم رسانه دانست و گفت: صداقت در تحليل خبر به عينيت بخشي واقعه اي كه افتاده كمك مي […]

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس ، قاعدتا چهار ركن اصلي كه مي تواند به مديريت كمك كند در خصوص بهبود كيفي رسانه ها هم صدق مي كند. شهردار رشت صداقت، عدالت و سرعت را سه ویژگی مهم رسانه دانست و گفت: صداقت در تحليل خبر به عينيت بخشي واقعه اي كه افتاده كمك مي كند و صداقت در تحليل خبر اگر ادامه دار باشد نياز به عدالت دارد .

اختصاصی/دكتر ثابت قدم در مراسم تجليل از خبرنگاران ضمن عرض تبريك به مناسبت روز خبرنگاران با بيان اينكه رسانه ها از پايه هاي دموكراسي در همه ادوار تاريخ بوده اظهار داشت: بعد از انقلاب صنعتي ما شاهد پويايي و تحولات زيادي در عرصه رسانه بوده ايم و جامعه نير در سطوح هاي مختلف بر اساس نوع نياز در موضوعات مختلف نيازمند دريافت اخبار بوده و بهترين تحليل را مي توان در رويدادهايي يافت كه رسانه ها باعث تغييرات زيادي به ويژه در حوزه سياست را رقم زدند.

شهردار رشت افزود: رسانه ها در بزنگاه‌های سیاسی مردم را در مشارکت‌هایی که منجر به بهبود در تغییرات و تثبيت وضع موجود در جامعه شده ياري رسانده و حال اينكه تثبيت كه ناشي از حس آرمانگرايي و برگرفته از افكار عمومي جامعه است.

ثابت قدم گفت: قاعدتا چهار ركن اصلي كه مي تواند به مديريت كمك كند در خصوص بهبود كيفي رسانه ها هم صدق مي كند. شهردار رشت صداقت، عدالت و سرعت را سه ویژگی مهم رسانه دانست و گفت: صداقت در تحليل خبر به عينيت بخشي واقعه اي كه افتاده كمك مي كند و صداقت در تحليل خبر اگر ادامه دار باشد نياز به عدالت دارد .

وي افزود: عدالت مي تواند صداقت در خبر را مبناي درستي براي قضاوت نمايد و اگر در تحليل محتوي مبتني بر عدالت قضاوت درستي به مخاطب ارائه داده شود مي توانيم در نتيجه گيري تحليل ها نتيجه مثبت به دست مي آيد.

شهردار رشت افزود: سرعت، صداقت و عدالت در بستر شجاعت معنا پيدا مي كند واگر فردي بتواند خبرش را با شجاعت انتشار دهد در اصل صداقتش تاثير گذارترين، عدالتش منصفانه ترين و سرعتش پربيننده ترين نگاه افكار عمومي را به خود جلب مي نمايد و اگر سه رکن صداقت، سرعت و عدالت را به همراه رکن اصلی شجاعت در كنار حوزه مديريت شهري به كار گيريم قطعا با  یک مدینه ای باید روبه رو شویم که آرمانشهری است.

ثابت قدم در پايان با بيان اينكه رسانه ها حاكمان اصلي افكار عمومي برای بیان مشکلات هستند گفت: رسانه های فرصت شناس بالطبع خروجي هاي مطلوبي برای مردم و مخاطبان خود دارند و اميد آن مي رود كه ما مديران شهري بتوانيم در كنار اعضاي شوراي شهر بستر خوبي را براي رسانه ها در حوزه مديريت شهري ايجاد نموده و در اين راه ثابت قدم باشيم.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید