یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 17331 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۵:۱۱ |
27 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت به همراه جمعی از معاونان خود، برای افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت به گیلان سفر کرده است. وی پس از حضور در گلزار شهدای رشت، برای افتتاح متمرکز پروژه های گازرسانی روستایی (200 روستا) به روستای طارمسر بخش کوچصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت به همراه جمعی از معاونان خود، برای افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت به گیلان سفر کرده است.

وی پس از حضور در گلزار شهدای رشت، برای افتتاح متمرکز پروژه های گازرسانی روستایی (200 روستا) به روستای طارمسر بخش کوچصفهان از توابع شهرستان رشت سفر می کند.
دیدار با محمدعلی نجفی استاندار و آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور در جلسه شورای اداری استان، بازدید از پروژه در دست ساخت کتابخانه مرکزی رشت ، دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از دیگر برنامه های روز نخست سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گیلان است.
جنتی فردا (یکشنبه هفتم شهریورماه) نیز ضمن بازدید از پروژه ملی تالار مرکزی رشت، در مراسم گرامیداشت هفته دولت و یادبود شهیدان رجایی و با هنر که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود، سخنرانی می کند.
شش نفر از معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، او را در این سفر همراهی می کنند.
دوم تا هشتم شهریورماه، به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است. هفته دولت امسال با شعار اقدام و عمل، ملت – دولت؛ امیدوار و استوار برگزار می شود.
در هفته دولت امسال، یک هزار و 187 پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی در گیلان با اعتباری بالغ بر 14هزار و 230 میلیارد ریال افتتاح می شود.
اعتبار پروژه های هفته دولت امسال در استان نسبت به سال گذشته، سه هزار و 80 میلیارد ریال معادل 28 درصد افزایش داشته است

 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید