دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 17688 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۵:۴۹ |
13 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

برای نخستین بار تفاهم نامه  شهرداری رشت و وزارت دفاع در خصوص اجرای پروژه سامانه حمل و نقل ریلی( تراموا ) در شهر رشت  منعقد شد. پیرو تلاش ها و پیگیری های شهردار رشت به منظور جذب سرمایه گذار برای احداث و توسعه ی سیستم حمل و نقل انبوه بر تراموا در سطح شهر رشت […]

برای نخستین بار تفاهم نامه  شهرداری رشت و وزارت دفاع در خصوص اجرای پروژه سامانه حمل و نقل ریلی( تراموا ) در شهر رشت  منعقد شد.

پیرو تلاش ها و پیگیری های شهردار رشت به منظور جذب سرمایه گذار برای احداث و توسعه ی سیستم حمل و نقل انبوه بر تراموا در سطح شهر رشت صبح امروز ۹۵/۶/۱۶جلسه ای با حضور دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، اسلامی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به همراه هیاتی از شهرداری رشت متشکل از عاشوری مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت، اللهی معاون سرمایه گذاری دفتر سرمایه گذاری ، مهدی جهانگیر سامت مدیر مطالعات حمل و نقل شهرداری رشت و نیز   مهموم مدیرکل مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع شمال کشور در محل ساختمان خاتم الاوصیا واقع در سایت وزارت دفاع برگزار شد .

در این جلسه طرفین در خصوص جنبه های مالی و اجرایی پروژه ی مذکور به مذاکره پرداختند و در پایان تفاهم نامه ای فی ما بین طرفین برای اجرای پروژه به صورت EPCF منعقد گردید . لازم به توضیح است که این تفاهم نامه نتیجه تلاش مجموعه دفتر سرمایه گذاری می باشد که در راستای احداث و توسعه ی ترموای شهر رشت به منظور گسترش حمل و نقل عمومی و تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری در ۴ فاز به طول تقریبی ۱۷۶۰۰ متر که از فرودگاه سردارجنگل تا مسکن مهر امتداد می یابد و برآورد ریالی تقریبی ۱۰۰۰ میلیاردتومان تعریف شده است و لایحه آن در اواخر سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر رشت رسیده بود.

 
 

 
 
 
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید