دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 17706 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۷:۱۷ |
13 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس کارشناس هواشناسي از ورود  موج بارشي در استان هاي شمالي و احتمال رگبار سيل آسا خبر داد. اصغري افزود: موج بارشي که از ديروز وارد کشور شده استان هاي اردبيل و گيلان را در برگرفت و تا ساعتي ديگر با سرعتي بيشتر به مازندران و پس از آن با […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس کارشناس هواشناسي از ورود  موج بارشي در استان هاي شمالي و احتمال رگبار سيل آسا خبر داد.

اصغري افزود: موج بارشي که از ديروز وارد کشور شده استان هاي اردبيل و گيلان را در برگرفت و تا ساعتي ديگر با سرعتي بيشتر به مازندران و پس از آن با کمي تاخير به گلستان و خراسان شمالي مي رسد. در اين مناطق به احتمال زياد شاهد رگبار سيل آسا باشيم بنابراين مسافران اين مناطق از بيتوته در کنار رودخانه ها جلوگيري کنند چرا که اين نقاط طغياني و جاده ها نيز لغزنده خواهد بود.
وي با اشاره به اينکه دماي هواي پايتخت نيز رو به خنکي مي رود گفت: در10 روز آينده امروز و فردا تهران خنک ترين روزها را پشت سرخواهد گذاشت و فردا احتمال بارندگي مي رود.
اصغري افزود: بارش مناطقي همچون زنجان، آذربايجان غربي، شرقي، ارتفاعات مناطق قزوين ، البرز و شمال سمنان را در برخواهد گرفت.
وي گفت: جنوب کرمان ، شمال هرمزگان و جنوب سيستان بلوجستان در بعد از ظهر امروز رگبار و رعدو برق خواهد بود و البته شمال سيستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبي هم گرد و خاک است.
اصغري ادامه داد: گرد و خاک کشور عراق در خوزستان و ايلام و گردو خاک محلي هم در بوشهر و وزش باد در فارس و خراسان رضوي نيز مشاهده خواهيم کرد اين درحاليست که وزش باد پديده مشترک بيشتر استان هاست.

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید