یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 17886 |
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۵:۳۲ |
55 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، فرکانس شبکه حج فارسی توسط کشور عربستان سعودی که عربستان سعودی یک شبکه فارسی زبان را برای پوشش مراسم حج ایجاد و راه اندازی کرد . در شرایطی که حجاج ایرانی به دلیل کارشکنی سعودی ها از مراسم حج امسال محروم شدند، مقامات رژیم سعودی یک شبکه فارسی زبان […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، فرکانس شبکه حج فارسی توسط کشور عربستان سعودی که عربستان سعودی یک شبکه فارسی زبان را برای پوشش مراسم حج ایجاد و راه اندازی کرد .

در شرایطی که حجاج ایرانی به دلیل کارشکنی سعودی ها از مراسم حج امسال محروم شدند، مقامات رژیم سعودی یک شبکه فارسی زبان را راه اندازی کردند.

بر اساس این گزارش «عادل الطریفی» وزیر اطلاع رسانی سعودی ها اعلام کرد: هدف از ایجاد این شبکه رساندن پیام حج و مفاهیم با ارزش اسلامی به فارسی زبانان سراسر جهان است. تعداد افراد فارسی زبان در سراسر جهان به حدود ۱۳۰ میلیون نفر می رسد. این افراد فارسی زبان در کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان زندگی می کنند.

لازم به ذکر است؛ با اعلام رسمی این خبر، شاید یکی از دلایل نزدیکی علنی تر ماه های اخیر عناصر فرقه تروریستی منافقین به حکام سعودی روشن تر شود، چرا که این جنایتکاران طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعالی در راه اندازی شبکه های رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران داشته اند.

گفتنی است سال گذشته در پی بی کفایتی سعودی ها در اداره حج شمار زیادی از حجاج بیت الله الحرام از جمله ۴۶۴ حاجی ایرانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/083458

 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید