دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 18008 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۴:۴۵ |
11 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۳ و ۹۴ آموزش و پرورش استان گیلان در آینده‌ای نزدیک پرداخت می‌شود. مهدی حاجتی ديشب در یک نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه سند تحول بنیادی، قانون اساسی آموزش و پرورش تلقی می‌شود اظهار داشت: در […]

به گزارش پايگاه خبري رشت پرس، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال ۹۳ و ۹۴ آموزش و پرورش استان گیلان در آینده‌ای نزدیک پرداخت می‌شود.

مهدی حاجتی ديشب در یک نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه سند تحول بنیادی، قانون اساسی آموزش و پرورش تلقی می‌شود اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه کلیات اسناد تحول بنیادی در آموزش و پرورش، به تصویب رسیده و در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان سند تحول بنیادی را پشتوانه آموزش و پرورش دانست و افزود: در برنامه ششم توسعه، زیرساخت‌های سند تحول ابلاغ و در حال انجام است.

وی خرید خدمات آموزشی بخش خصوصی را از احکام اجرایی برنامه ششم دانست و خاطرنشان کرد: به‌دلیل فراوانی نیروی انسانی در استان گیلان، در خرید خدمات آموزشی بخش خصوصی مشکلی نداریم.

حاجتی با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید تصریح کرد: آموزش و پرورش استان گیلان در آستانه سال تحصیلی جدید اقدامات مطلوبی در ساماندهی مدارس و نیروی انسانی در استان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات آموزش و پرورش گیلان در اجرای پروژه مهر از اسفندماه سال گذشته در قالب چند کمیته در گیلان آغاز شده است افزود: ساماندهی نیروی انسانی، تجهیز مدارس و مراکز آموزشی یکی از اقدامات کمیته‌های اجرای پروژه مهر در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه تاکنون به گونه‌ای تمهید مقدمات شده است که تمامی مراکز آموزشی در اول مهرماه در استان آغاز به کار کنند تصریح کرد: تلاش شده است حداقل تجهیزات و امکانات برای شروع سال تحصیلی در استان فراهم شود و وضعیت مدارس استان مطلوب است.

حاجتی با بیان اینکه استان گیلان 375 هزار دانش آموز دارد خاطرنشان کرد: 18 هزار کلاس درس در 5 هزار و 99 مرکز آموزشی در سه مقطع در سال جدید میزبان دانش آموزان گیلانی هستند.

وی با اشاره به اینکه 29 هزار و 500 پرسنل فرهنگی در استان به فعالیت مشغول هستند تصریح کرد: در استان گیلان  بالغ بر 23 هزار معلم در سال تحصیلی جدید به تدریس در مدارس می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه توزیع کتاب‌های درسی ابتدایی در استان آغاز شده است افزود: در هفته اول مهر، کتب رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

حاجتی با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی در گیلان وجود ندارد که به‌دلیل نبود مدرسه ترک تحصیل کند تصریح کرد: سالانه دانش آموزانی که به‌دلایل مختلف قصد بر ترک تحصیل دارند رصد و شناسایی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: مطالبات فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش سال 93 و 94 در آینده‌ای نزدیک پرداخت می‌شود.تسنيم

انتهاي پيام/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید