دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 18933 |
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ |
27 بازدید
1
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس،  مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در خصوص انتشار خبری مبنی بر “چرا جایزه جهانی تندیس خشت طلایی به شهرداری رشت تعلق نگرفت؟/ لیست کامل منتخبین جایزه جهانی خشت طلایی منتشر شد”در این پایگاه خبری ، جوابیه ای صادر کرد که در ذیل از نظر میگذرانیم. بسمه […]

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس،  مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در خصوص انتشار خبری مبنی بر “چرا جایزه جهانی تندیس خشت طلایی به شهرداری رشت تعلق نگرفت؟/ لیست کامل منتخبین جایزه جهانی خشت طلایی منتشر شد”در این پایگاه خبری ، جوابیه ای صادر کرد که در ذیل از نظر میگذرانیم.

بسمه تعالی

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی رشت پرس

با سلام و احترام

پیرو درج مطلبی با عنوان چرا جایزه جهانی تندیس خشت طلایی به شهرداری رشت تعلق نگرفت ؟! در تاریخ 11/8/95 مقتضی است دستور فرمائید متن جوابیه ذیل بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات و اصلاحیه های بعدی آن در آن پایگاه خبری تحلیلی محترم درج گردد. کسب موفقیت هر شهروند یا مسئول شهر رشت بی شک موفقیتی برای عموم شهروندان رشت است و شایسته است تک تک شهروندان رشت به آن مباهات کنند کسب جایزه بین المللی خشت طلایی از سوی شهردار رشت نیز بی شک متعلق به تک تک شهروندان شهر رشت است در حالی که انتظار می رفت این موفقیت به فال نیک گرفته شود تشکیک در یک اتفاق خوشایند روشن خستگی را بر تن خدمتگذاران باقی می گذارد .

دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه بین المللی خشت طلایی که با حضور مسئولان بی المللی و ملی برگزار شد تندیس و لوح تقدیر خشت طلایی را به دلیل ساخت پیاده راه فرهنگی رشت دریافت کرد و این خبر در پورتال رسمی شهرداری رشت منتشر شد . چطور امکان دارد شهرداری رشت خبری کذب را منتشر کند؟ فیلم اهدای لوح و تندیس خشت طلایی شهردار رشت در کانال رسمی شهرداری دریکی از شبکه های اجتماعی منتشر شده و رسانه ها نیز عکس ایشان را هنگام دریافت جایزه منتشر کرده اند پس از انتشار خبر عدم دریافت تندیس طی تماس با مدیریت امور بین الملل شهرداری تهران نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تصحیح خبر ایشان در پرتال شهرداری تهران اقدام شد .

شهرداری رشت تک تک شهروندان اعم از رسانه ها را در این موفقیت شریک می داند و می کوشد قدردان شهروندانی باشد که صفحه ای بر کتاب قطور افتخارات رشت می افزایند . امید است با همراهی و دلسوزی همگان روز به روز مسیر بهتری برای اعتلای شهر رشت باز شود .

فاطمه قدیمی حرفه

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، در پی ارسال جوابیه ای از سوی مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری رشت مبنی بر این که ” چطور امکان دارد شهرداری رشت خبری کذب را منتشر کند؟” لازم به ذکر است بازنگری عمیق تری به ابعاد مختلف و این اقدامات داشته باشیم که البته انتظار می رفت مدیر ارتباطات شهرداری رشت که خود را متخصص در امور رسانه ای می داند پاسخ قانع کننده ای نسبت به این موضعات داشته باشد:

1-      قطعا هر شهروندی در رشت آرزوی رسیدن به قله های ترقی و جهانی را دارد و خلط مطلب در اینگونه موارد قطعا از طرف هیچ فرد یا سازمانی مورد قبول نیست حال اینکه چرا و به چه دلیل روابط عمومی شهرداری رشت از پرداختن به حضور شهرداری در چنین جشنواره معتبر و جهانی تا پایان برگزاری کتمان می کند و به یکباره با اعلام دریافت تندیس جهانی خشت طلایی موجب کلاپس رسانه های خبری تحلیلی و شهروندان می شود.

2-      آیا شفاف سازی در این خصوص را کاری قبیح و قابل نکوهش میدانید؟ آیا تصور می کنید به صرف انتشار یک خبر آنهم در پرتال روابط عمومی شهرداری رشت می توان به صحت و سقم آن اطمینان داشت و یا اینکه رسانه ها را به عنوان مطالبه گر قبول ندارید؟

3-      جنابعالی و همکاران محترمتان به خوبی می دانید پایگاه خبری رشت پرس ضمن وارد دانستن انتقاداتی به روند فعالیت های سازمان تابعه همواره در جهت توسعه و مدیریت شهری در بزنگاههای حساس و منطبق با واقعیت همراهی نموده ولی رفتار غیر شفاف دبیرخانه جایزه جهانی خشت طلایی تهران در نحوه اطلاع رسانی جایزه جهانی پر اشتباه و پر ابهام بوده است که در ادامه به ابعاد مختلف آن خواهیم پرداخت.

4-      جنابعالی در جوابیه خود اعتراف نموده اید که اخبار منتشر در خصوص دریافت تندیس را با هماهنگی روابط بین الملل شهرداری تهران تصحیح و اضافه نموده اید پس چگونه رسانه های مستقل را به تشکیک فرا می خوانید!

5-      شایان ذکر است با پیگیری پایگاه خبری رشت پرس از طریق دبیرخانه جایزه جهانی خشت طلایی تهران ، مشخص گردید عدم انتشار خبر دریافت تندیس در پرتال مربوطه صحت داشته و ساعاتی بعد این موضوع اصلاح خواهد شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در پایان به عرض می رسانیم پایگاه خبری رشت پرس در جهت احقاق حقوق شهروندان و مدیریت شهرداری رشت اقدام به پیگیری و شفاف سازی نموده است که شایسته است مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری رشت این مهم را منظور فرماید و جهت اصلاح روند اطلاع رسانی با سایر واحدهای خبری علی الخصوص پورتال سایر شهرداری های حاضر در جشنواره منجمله پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها ، شبکه خبر ، شهرداری کاشان و شهرداری تبریز و … اقدام نماید.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر بازتاب و اخبار منتشره در خصوص معرفی برگزیدگان جایزه جهانی خشت طلایی تهران در رسانه های کشور

انتهای پیام/083458

 http://uupload.ir/files/cl_3.jpg

 http://uupload.ir/files/o0mz_4.jpg

http://uupload.ir/files/rezg_5.jpg

http://uupload.ir/files/c803_2.jpg

http://uupload.ir/files/j5xl_1.jpg

http://uupload.ir/files/mzra_6.jpg

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :رشتی

      اینم مزد حمایت بی چون و چرات از شهرداری رشت