دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 20159 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ |
21 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: حضور مدرس رقص فرانسوی  در رشت ریشه هایی دارد که امروز می خواهم در خصوص این ریشه ها افشاگری نمایم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به هجمه های اخیر به این سازمان با حضور در کمیسیون فرهنگی شورای […]

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: حضور مدرس رقص فرانسوی  در رشت ریشه هایی دارد که امروز می خواهم در خصوص این ریشه ها افشاگری نمایم.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به هجمه های اخیر به این سازمان با حضور در کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با ارائه مدارک به شفاف سازی این موضوع پرداخت.

علیرضا قانع با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی دعوت از مدرس رقص و آواز فرانسوی برای حضور در رشت اظهار کرد: بازتاب حرکات موزون با حضور جولی دبلیس در رشت ریشه هایی دارد که امروز می خواهم در خصوص این ریشه ها افشاگری نمایم.

وی افزود: در بحث حقوقی و اینکه سازمان فرهنگی ورزشی مرتکب اشتباهی شده است یانه باید بگویم که کارگاه مذکور از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی نبوده است.

وی با بیان اینکه شیوه های اجرایی برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در غالب سه محور انجام می گیرداظهار داشت: اولا برنامه هایی که در طول سال مشخص و در کمیسیون فرهنگی مطرح شده و برنامه دوم برنامه مشارکتی یعنی برنامه هایی که در ایامی از سال با شورای هماهنگی در اجرا مشارکت می نماییم همانند برگزاری مراسم 8 دی و در نهایت برنامه سوم که برنامه حمایتی بوده و بر اساس اساسنامه با موسسات به صورت مشارکتی  اجرا می شود .

وی افزود: برنامه کارگاه بازیگری، حرکات موزون با حضور جولی دبلیس در رشت به درخواست آموزشگاه سیمرغ و دعوت از مدعو نیز بر عهده آموزشگاه بوده است. فلذا تقاضایی از مدیر مسئول آموزشگاه مذکور مبنی بر آموزش بازیگری توسط استاد فرانسوی به سازمان فرهنگی ورزشی ارجاع داده شد .

وی تصریح کرد: بعد از پیگیری های بعمل آمده توسط کارشناسان سازمان فرهنگی ورزشی معلوم گردید که استاد مدعو این آموزشگاه مورد تایید اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است اما به واسطه خاطره تلخ برگزاری روز رشت در پارسال از موسسه مذکور توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تعهد نامه اخذ شد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شد به روز رشت می دانستم که اگر مرتکب اشتباهی در روز رشت نشویم باز هم جریاناتی برای ما به وجود می آورند برای اجرای قانونمند این برنامه نهایت تلاش را به کار بردیم که در نهایت همانند سال گذشته با بکار بردن کلید واژه رقص دوباره من را به چالش کشاندند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد این چالش ها به دلیل عدم معامله گری بنده با برخی می باشد اذعان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند فرهنگ آن چیزی هست که حاضرم جانم را نثارش کنم من نیز در اینجا اعلام می کنم که من سرباز کوچکی در این راه هستم و در این راستا نیز پافشاری می کنم.

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید