دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 20804 |
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۳۶ |
10 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نائب رییس شورای شهر رشت با اشاره به اهمیت ایام الله دهه فجر  ازعدم  تبلیغات محیطی و فضا سازی شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر انتقاد کرد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس نیکومنش نودهی با انتقاد نسبت به عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری رشت  و  وضعیت موجود  فضا سازی  شهری در ایام الله دهه […]

نائب رییس شورای شهر رشت با اشاره به اهمیت ایام الله دهه فجر  ازعدم  تبلیغات محیطی و فضا سازی شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس نیکومنش نودهی با انتقاد نسبت به عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری رشت  و  وضعیت موجود  فضا سازی  شهری در ایام الله دهه فجر  اذعان داشت:  پس از گذشت چند روز از ایام الله دهه فجر فضاسازی در رشت پررنگ نیست.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایام الله دهه فجر افزود: در سال ۵۷  مردم درمسیر انقلاب نقش خود را به بهترین شکل ایفا کردند و  امروزه  باید مسئولین  نسبت به این امر نگاه ویژه ای داشته باشند.

نیکومنش نودهی با بیان اینکه پس از گذشت چند روز از دهه فجر در سطح شهر هنوز حال و هوای دهه  فجر و پیروز ی انقلاب حس نمی شود افزود: متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی مبنی بر آذین بندی  و یا نصب بنر در سطح شهر صورت نگرفته است و سازمان زیباسازی شهرداری رشت در این راستا بسیار ضعیف عمل کرده است.
وی در پایان با بیان اینکه دشمن با تمام قدرت از تمامی برنامه های مخرب خود به ویژه تهاجم فرهنگی عقائد دینی و باورهای جوانان ما را نشانه گرفته است افزود: وظیفه ماست تا با برنامه ریزی و با بهره گیری از توان تبلیغی نقشه های دشمن را نقش بر آب نماییم.

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید