دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 21710 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ |
21 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

تقاضا می شود عوامل تولید کننده فیلم با شفافیت این ابهامات را اطلاع رسانی نمایند تا در آینده شاهد به سخره گرفتن جامعه هنرمندان گیلان و بروز چنین ناهنجاری هایی نباشیم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، امروز شاهد اقدامی تاسف بار و تکاندهنده در اعتراض به عدم موفقیت و حمایت از عوامل تولید فیلم […]

تقاضا می شود عوامل تولید کننده فیلم با شفافیت این ابهامات را اطلاع رسانی نمایند تا در آینده شاهد به سخره گرفتن جامعه هنرمندان گیلان و بروز چنین ناهنجاری هایی نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، امروز شاهد اقدامی تاسف بار و تکاندهنده در اعتراض به عدم موفقیت و حمایت از عوامل تولید فیلم “درباره آمنه” در رشت بودیم و آن اینکه یکی از عوامل تولید در اقدامی نمادین و اعتراضی به عملکرد مسئولان در حمایت از شکست اقتصادی فیلم مذکور با پهن کردن بساط و دستفروشی سعی در فروش فیلم داشته که شاید این موضوع با سکانس اول این فیلم یعنی برگزاری همایش و تجلیل از عوامل تولید و اجرایی در سالن خاتم الانبیاء رشت در اردیبهشت 94 و حضور شخصیت های برجسته استانی و کشور و اعلام حمایت رسمی از این فیلم هیچ همخوانی ندارد که این موضوع خود جای بسی تامل دارد و حال اینکه چرا و به چه دلیل در چنین زمانی نوک پیکان اعتراضات به سمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گرفته شده است . آیا این فیلم بنا به سفارش فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده بود؟!

لذا انتظار می رود تمام افرادی که در مصاحبه های رسمی و غیر رسمی علی الخصوص در روز تجلیل از کارگردان و عوامل تولید این فیلم بهره برداری شخصی و تبلیغی نموده اند ؛ پاسخگوی بروز چنین ناهنجاری هایی در جامعه هنری استان باشند و بجای فرافکنی و استفاده ابزاری از اهالی فرهنگ و هنر ،‌پاسخگوی وعده های پوشالی خود باشند . آنان که از تریبون فرهنگ با صدای رسا فریاد حمایت سردادند و با اجرای شوی تبلیغی زمینه حضور اسم خود را در تیتراژ پایانی با مصاحبه های مختلف و تصاویر فتوژیک مهیا کردند پاسخگو باشند و لذا تقاضا می شود عوامل تولید کننده فیلم با شفافیت این ابهامات را اطلاع رسانی نمایند تا در آینده شاهد به سخره گرفتن جامعه هنرمندان گیلان و بروز چنین ناهنجاری هایی نباشیم.

در ادامه لینک خبر تجلیل از کارگردان و عوامل تولید فیلم “درباره آمنه” جهت اطلاع منتشر می گردد.

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید