دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 22084 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ |
10 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

عیدی یا بهتر است بگوئیم پاداش خوش خدمتی و پاداش سکوت به افرادی داده شد که با تئوریسین رسانه ای دولت در استان همسو بوده اند . به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، شنیده ها حاکی است به دنبال سفر نوروزی رئیس جمهور به گیلان و افتتاح نمایشی چندین پروژه با محوریت منطقه آزاد تجاری […]

عیدی یا بهتر است بگوئیم پاداش خوش خدمتی و پاداش سکوت به افرادی داده شد که با تئوریسین رسانه ای دولت در استان همسو بوده اند .

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، شنیده ها حاکی است به دنبال سفر نوروزی رئیس جمهور به گیلان و افتتاح نمایشی چندین پروژه با محوریت منطقه آزاد تجاری بندرانزلی و برگزاری نشست با نخبگان فرهنگی ! که بازتابهای گسترده ای را بدنبال داشت ، اخیرا عیدی دولت به تشخیص تئوریسین رسانه ای دولت در استان به تعداد معدودی از رسانه های گزینشی پرداخت شده است.

بنابر این گزارش، عیدی واریزی در حالی به حساب رسانه های خادم پرداخت شد که در طول سفر یک روزه! ریاست جمهوری بخش قابل توجهی از رسانه های استان بنا به تشخیص مسئولان استانی ممنوع الورود شده و اجازه حضور نداشتند.

بر همین اساس، حال عیدی یا بهتر است بگوئیم پاداش خوش خدمتی و پاداش سکوت به افرادی داده شد که با تئوریسین رسانه ای دولت در استان همسو بوده اند . علیرغم این جایزه نوروزی گویا اختلافات بیشتر شده و تفاوت در پرداختی ها موجب تالم خاطر برخی از رسانه ها شده است .

شنیده شده است این پاداش سکوت مبالغی بین 6 میلیون تا 10 میلیون ریال بوده که از رئیس جمهوری برای تعداد معدودی از رسانه های گزینشی و به حساب افراد واریز شده است .

حال باید دید این خوش خدمتی و نگاه گزینشی به اصحاب رسانه از طرف تئوریسین رسانه ای دولت در آستانه انتخابات چه دستاوردهایی را می تواند در آینده داشته باشد.

انتهای پیام/083458

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید