دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 22260 |
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ |
33 بازدید
2
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مردم این دیار خواهان انتخاب افرادی از جنس مردم و مستقل و تصمیم ساز هستند نه افرادی که حاضرند برای کسب یک رای و یا قرار گرفتن در یک لیست ،منافع مردم را به مصالح خود بفروشند . به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، تحلیل فضای انتخاباتی شورای اسلامی شهر حکایت از آن دارد که […]

مردم این دیار خواهان انتخاب افرادی از جنس مردم و مستقل و تصمیم ساز هستند نه افرادی که حاضرند برای کسب یک رای و یا قرار گرفتن در یک لیست ،منافع مردم را به مصالح خود بفروشند .

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، تحلیل فضای انتخاباتی شورای اسلامی شهر حکایت از آن دارد که برخی از متخصصین در دام گروهها و ائتلافاتی افتاده اند که شاید بتوان نام آنها را قربانیان متخصص نام نهاد. افرادی که با تکیه بر وعده و وعیدهای ظاهری از هر پیشنهادی برای رسیدن به کرسی شورای شهر بهره می برند و اینبار شاهد تبلیغات رومیزی و فایل های صوتی و کمک های به ظاهر خیرانه در برخی از فضاهای عمومی هستیم . اما نکته ای که در این میان جلب توجه می کند این است که تئوریسین چنین اقدامات زننده ای چه کسی است و آیا می توان این گونه اقدامات را حربه ای برای از گود خارج کردن زودهنگام گردانندگان پشت صحنه اسم برد.

چگونه است که متخصصان شهرمان در الفبای تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی که فرداها شاید خود باید به عنوان ناظر بر عملکرد سازمانی ایفای نقش داشته باشند در اولین گام خود قانون شکنی می کنند و در آزمون اول مردود می شوند.

البته مردم به خوبی چنین خیمه شب بازی کنندگان را می شناسند و نیاز به معرفی هر بیشتر آنان نیست که البته اگر نیاز باشد با جزئیات و مستندات به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف خواهد رسید.

اینان که در محافل خصوصی مواضع چندگانه ای را در پیش گرفته اند و به نوعی با کلید واژه هایی همچون ” زور – زر – تزویر ” به میدان آمده اند تا شاید بار دیگر شورا را به حیات خلوتی تبدیل و بتوانند خوش رقصی کنند. اما اینبار بدانید و مطمئن باشید مردم خیمه های پوشالی شما و هم کیشانتان را آوار خواهند کرد.

و اما روی صحبت ما با آنانی است که سعی دارند از نردبان اعتماد مردم بالا روند و سپس به تعهدات بالادستی خود جامه عمل بپوشانند . به این گونه افراد توصیه می شود روند 4 سال گذشته شورا و شهرداری را بازنگری و بررسی کنند که سرنوشت اعتماد به افراد غیر قابل اعتماد و هزار چهره چه دستاوردهایی برای مردم به ارمغان آورده است .

در پایان اشاره می شود مردم این دیار خواهان انتخاب افرادی از جنس مردم و مستقل و تصمیم ساز هستند نه افرادی که حاضرند برای کسب یک رای و یا قرار گرفتن در یک لیست ،منافع مردم را به مصالح خود بفروشند .

پایگاه خبری رشت پرس به زودی اسنادی از حربه های انتخاباتی این گونه افراد ضعیف و وابسته را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محمد شادمان شهرستانی

      احسن، دبیر محترم پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس. اگر دبیران محترم جراید دیداری و نوشتاری محلی اصالت وجدانی و ملی و محلی خود را با در نظر گرفتن حق و عدالت رعایت نمایند. و از افراد مخلص و دلسوز و توانا اما فاقد درهم و قدرت و زور حمایت نمایند. حق به حق دار خواهد رسید. چون رسانه ها چشم و فکر مردم هستند.

    1. نویسنده :محمد شادمان شهرستانی

      مدیر محترم رشت پرس، احسنت. با رعایت انصاف و عدالت، با افشاء افکار ریا کاران و حمایت از افراد مخلص و توانا و دلسوز به اصالت ملی و محلی خود با توکل به خداوند عمل نماید.