دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 24178 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ |
16 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

وحید طیفوری از اجرای طرح آمارگیری گردشگران ملّی همزمان با سایر استانهای کشور از  20 تیر لغایت 10 مرداد ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس معاون آمار و اطلاعات سازمان در دوره آموزشی عوامل اجرایی این طرح که از تاریخ 17 لغایت 19 تیرماه برگزار شد گفت: اهمیت صنعت گردشگری در شكوفايی اقتصادی […]

وحید طیفوری از اجرای طرح آمارگیری گردشگران ملّی همزمان با سایر استانهای کشور از  20 تیر لغایت 10 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس معاون آمار و اطلاعات سازمان در دوره آموزشی عوامل اجرایی این طرح که از تاریخ 17 لغایت 19 تیرماه برگزار شد گفت: اهمیت صنعت گردشگری در شكوفايی اقتصادی ايجاب می‌نمايد تا نظام آماری منسجم و پويايی در اين بخش استقرار یابد. لذا تولید و انتشار آمار و اطلاعات مورد نیاز،  برنامه‌ريزان را در تدوین برنامه‌های به صنعت گردشگری یاری می‌دهد.

وی افزود: بدون شك استان گیلان با داشتن مجموعه غنی ازجاذبه‌های طبیعی و تاریخی يكی از مقصدهای مهم گردشگرپذير کشور است كه در صورت برنامه‌ريزی مناسب، به يكی از منابع اصلی تولید درآمد در استان تبديل خواهد شد.

طیفوری خاطرنشان کرد: برآوردهای این طرح در سطح کل کشور بوده و اطلاعاتی نظیر برآورد، تعداد سفرهای داخلی و خارجی، هدف، نوع و هزینه‌های سفر، مقصد سفر برحسب استان بین شهر مقصد اصلی دارای بیشترین سفر و… می‌باشد.

وی ضمن تأکید بر رعایت اخلاق‌مداری و اصول فنی اجرای طرح، از آمارگیران خواست در  تهیه و جمع‌آوری میدانی اطلاعات تفصیلی درباره فعالیت‌های گردشگری و ويژگی‌های اجتماعی اعضای خانوارها كشور، دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید