دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 26934 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ |
17 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

آقای مسئول اینجا مهدکودک نیست و خبرنگاران هم نوچه شما نیستند که شما به عنوان عروسک گردان در صحنه تئاتر نشست های خبری، عروسک گردانی کنی! به گزارش پایگاه خبری رشت پرس عصر دیروز نشست خبری سخنگوی دولت در استانداری گیلان در حالی برگزار شد که شاید فرصتی مغتنم برای اصحاب رسانه استان جهت به […]

آقای مسئول اینجا مهدکودک نیست و خبرنگاران هم نوچه شما نیستند که شما به عنوان عروسک گردان در صحنه تئاتر نشست های خبری، عروسک گردانی کنی!

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس عصر دیروز نشست خبری سخنگوی دولت در استانداری گیلان در حالی برگزار شد که شاید فرصتی مغتنم برای اصحاب رسانه استان جهت به اشتراک گذاشتن مسائل و مشکلات دریافت پاسخی شفاف از سخنگوی دولت به شمار می رفت. اگر از محتوای سوالات اصحاب محترم بگذریم نکته ای که همچون ادوار گذشته در هاله ای از ابهام قرار دارد امتداد سیاست های بازدارنده ، حذفی و منفعلانه مدیران برگزار کننده جلسات استانی و انتخاب گزینشی و سلیقه ای نشریات و پایگاه های خبری جهت حضور بود.

به راستی چرا برخی افراد همچنان به دنبال نانی برای بقای خود هستند و با اقدامات شبه برانگیز سعی دارند صدای ملت را که همان رسانه ها هستند خاموش کنند.

برخی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری در حالی سالن نشست خبری را ترک کردند که زیر لب شکوایه ای را مدام بر زبان جاری می کردند و آن چیزی جز قطع امید از بهبود روند مدیریت و اینکه جلسات استانداری به مکانی برای اعمال سلیقه شخصی برخی افراد تبدیل شده است و به راستی چه کسی با حذف سفارشی خبرنگاران در ارائه نقطه نظرات به مدیران خود ، خوش خدمتی کرده وآیا با چنین رویکردی می توان یک نفر را لایق پست مدیریتی دانست؟

آیا احساس شرمندگی نمی کنید از اینکه عالی ترین مقام دولت در استان گیلان با شجاعت از وضعیت موجود اشتغال و فرصت های شغلی ابراز گلایه می کند سپس برخی مدیران میانی با وقاحت تمام با اهرمی بنام مسئول سعی در وارونه جلوه دادن موضوعات اساسی و معیشتی مردم می کنند و چنانچه احدی از اصحاب رسانه در رساندن صدای مردم گام بردارد می بایست با حذف شما در انعکاس انتقاد روبرو شود؟ آیا گمان نمی کنید دوران یکه تازی و باد به پرچمی به پایان رسیده و باید استوار در مقابل کاستی ها و اشتباهات عذرخواهی کنید؟

وآیا گمان نمی کنید خفه کردن صدای رسانه ها و حذف و اضافه سفارشی برخی نور چشمی ها پایه های اعتماد مردمی را به خدمتگذاران مردم سست می کند؟ آیا تصور نمی کنید اگر فضای شفاف اطلاع رسانی و اظهار نظر در چنین نشست هایی باز باشد خود به عنوان عاملی برای پیشگیری از مصائبی خواهد بود که امروز دامن برخی از مدیران دیروز را گرفته و درس عبرتی خواهد بود برای برخی مدیران یک بار مصرف!

آقای مسئول اینجا مهدکودک نیست و خبرنگاران هم نوچه شما نیستند که شما به عنوان عروسک گردان در صحنه تئاتر نشست های خبری و جلسات اداری، عروسک گردانی کنی! امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه هرچند بدون حامی و متولی هستند اما آزادانه با چشمانی تیزبین و با تکنیک و دانش جهت تنویر افکار عمومی ، کوچکترین اقدام خلاف واقع شما را ضبط می کنند و آگاه باش! حذف سفارشی و تهدید و تطمیع اصحاب رسانه نمی تواند مسیر همواری برای خدمت صادقانه امثال شما باشد.

در پایان از دکتر نوبخت سخنگوی دولت تدبیر و امید که علیرغم تلاش برخی برای خاموش کردن صدای رسانه های استان در نشست خبری امروز ، همواره با سعه صدر و متانت به ارزیابی سوالات و پاسخگویی اقدام نمود تقدیر و تشکر می نمائیم .

انتهای پیام/083458

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید