یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 31371 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ |
39 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

این روزها در بسیاری از شهرهای گیلان انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی برگزار شده و تیم جدید در تلاش برای پیگیری امور و رفع مشکلات شهرشان هستند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس این روزها در بسیاری از شهرهای گیلان انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی برگزار شده و تیم جدید در تلاش برای پیگیری امور […]

این روزها در بسیاری از شهرهای گیلان انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی برگزار شده و تیم جدید در تلاش برای پیگیری امور و رفع مشکلات شهرشان هستند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس این روزها در بسیاری از شهرهای گیلان انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی برگزار شده و تیم جدید در تلاش برای پیگیری امور و رفع مشکلات شهرشان هستند.
اما نکته سوال برانگیز عدم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای رشت است.
گویا قرار نیست اعضای شورای رشت درباره تشکیل هیئت رئیسه جدید انتخاباتی درون شورایی برگزار کنند و نسبت به این الزام قانونی کاملا بی اطلاع بوده و با وقت کشی در تلاش برای تحقق اهداف خودشان هستند.
شاید دوباره قرار است لابی هایی صورت بگیرد که این گونه شاهد تاخیر و سکوت شورانشینان در موضوع انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای رشت هستیم.
شنیده ها حاکی از آن است که جلسه هیئت رئیسه شورای رشت که طی آن قرار بود برگزاری جلسه علنی دوشنبه شورا به تصویب برسد نیز برگزار نشده  و گویا عدم برگزاری این جلسه نیز در ارتباط با انتخابات هیئت رئیسه شورا و شهردار رشت است.
شاید قرار است امتیاز دهی و امتیازگیری هایی همانند برخی از ادوار گذشته در شورا بر منافع شهر و شهروندان ارجحیت داده شده و در نهایت پس از چند مرحله به قول خودشان آبستراکسیون بالاخره این مساله به کام برخی ها به اتمام برسد.
فقط خدا می داند که در این میان سهم شهر رشت و شهروندان چه خواهد بود و آیا اصلااین موضوع برای شورانشینان اهمیت دارد یا نه؟؟؟
حال با توجه دادن شورانشینان به این مهم که آزموده را آزمودن خطاست امیدواریم اعضای شورای رشت همچون دیگر شهرهای استان هر چه سریعتر نسبت به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اقدام کنند.
از فرماندار رشت که همواره در تمامی مباحث و نطق هایش مستحکم و با صلابت از مواضع قانونی دفاع می کند انتظار داریم بر اساس مفاد قانونی شورانشینان را ملزم به انتخاب هر چه سریعتر هیئت رئیسه جدید نموده و اجازه ندهد برخی ها به دلیل کسب منافع شخصی و سیاسی انتخابات هیئت رئیسه شورای رشت را به تاخیر بیاندازند.

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید