دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 31468 |
تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۶:۰۷ |
30 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: همه کاسه کوزه ها سر من شکسته می‌شود در حالی که در تمام نقل و انتقلاتی که در مورد امتیاز باشگاه سپیدرود صورت گرفته، بی‌طرف هستم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با خبرگزاری میزان، درباره حواشی مربوط به مالکیت باشگاه سپیدرود اظهار داشت: […]

رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: همه کاسه کوزه ها سر من شکسته می‌شود در حالی که در تمام نقل و انتقلاتی که در مورد امتیاز باشگاه سپیدرود صورت گرفته، بی‌طرف هستم.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با خبرگزاری میزان، درباره حواشی مربوط به مالکیت باشگاه سپیدرود اظهار داشت: همه کاسه کوزه ها سر من شکسته می‌شود در حالی که در تمام نقل و انتقلاتی که در مورد امتیاز باشگاه سپیدرود صورت گرفته، بی طرف هستم تمام درخواست ها به اداره کل ورزش استان می‌‌رود و خریداران با مومنی مذاکره می‌کنند.

وی در مورد پیشنهاد ثابت قدم و شرایط مالی وی هم برای خرید امتیاز باشگاه سپیدرود گفت: این فرد درخواستش را به اداره کل ورزش استان ارائه داده است و آنها درمورد وی تصمیم می‌گیرند.

من سعی می‌کنم در این مسائل دخالت نکنم. هیئت فوتبال که بنگاه معاملات ملکی نیست دو نفر دیگر خرید و فروش را انجام می‌دهند و ما فقط آن را در هیئت فوتبال ثبت می‌کنیم و برای فدراسیون می‌فرستیم.

الماسخاله ادامه داد: من اگر یک مقدار در کارها ورود می کنم به خاطر عرقی است که به سپیدرود دارم.

کار هیئت فوتبال این نیست که برای تیم ها خریدار یا اسپانسر پیدا کند  ما اگر هم اسپانسری پیدا کنیم برای خودمان استفاده می کنیم.

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید