دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 33145 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۲۱ |
14 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از استقرار شتاب‌دهنده‌ها در استان گیلان منطبق بر نیازهای استان آمادگی دارد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، «علی وحدت» در جلسه هیئت رئیسه پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری گیلان در این سفر فعال می‌شود. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با بیان […]

صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از استقرار شتاب‌دهنده‌ها در استان گیلان منطبق بر نیازهای استان آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، «علی وحدت» در جلسه هیئت رئیسه پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری گیلان در این سفر فعال می‌شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور با بیان اینکه ظرفیت بالای صندوق پژوهش و فناوری در توسعه فناوری کشور از آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری گیلان فراهم می‌شود گفت: نبود صندوق پژوهش و فناوری از نقاط ضعف این استان در بخش فناوری است.

وی ادامه داد: با حمایت‌های جدی از این صندوق نیازهای مالی شرکت‌های داخل پارک علم و فناوری و مراکز رشد رفع و در قالب اعطای عاملیت مالی انجام خواهد شد.

وحدت تصریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از استقرار شتاب‌دهنده‌ها در استان گیلان منطبق بر نیازهای استان آمادگی دارد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: موضوع استقرار و خرید دفاتر و کارگاه برای شرکت‌های دانش بنیان گیلان قبل از پایان سال خواهد شد.

 وحدت خاطرنشان کرد: با مجموع اقدامات انجام شده در این سفر، اکوسیستم فناوری استان دچار تحول جدی خواهد شد و اتفاقات مثبتی برای این حوزه  مهیا می‌شود.شبستان

انتهای پیام/083458

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید