دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 33146 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۲۹ |
14 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

احیای گذر مرزی رونق اقتصادی را به دنبال دارد و این امر طرح در گذشته رونق اقتصادی زندگی مردم را در پی داشته است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، « حسن رستم‌زاد» در دیدار مردمی وزیر اطلاعات با مردم آستارا در مصلی نماز جمعه، اظهارکرد: مرزنشینان آستارایی از دولت انتظار دارند مشکلات مهم این […]

احیای گذر مرزی رونق اقتصادی را به دنبال دارد و این امر طرح در گذشته رونق اقتصادی زندگی مردم را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، « حسن رستم‌زاد» در دیدار مردمی وزیر اطلاعات با مردم آستارا در مصلی نماز جمعه، اظهارکرد: مرزنشینان آستارایی از دولت انتظار دارند مشکلات مهم این شهرستان را حل کند.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه احیای گذرمرزی از دیگرخواسته‌های مردم این شهرستان از دولت دوازدهم است، افزود: احیای گذر مرزی رونق اقتصادی را به دنبال دارد و این امر طرح در گذشته رونق اقتصادی زندگی مردم را در پی داشته است.

وی به بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی بندر آستارا اشاره و تصریح‌کرد: تنها بیمارستان شهرستان آستارا از لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی محروم است.

رستم‌زاد با اشاره به اینکه این بیمارستان در فقر امکانات به سر می‌برد، اظهارکرد: به بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی بندر آستارا باید توجه ویژه شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا اتصال خط ریلی آستارا به رشت را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان از دولت دوازدهم دانست و خاطرنشان‌کرد: تکمیل این پروژه رونق اقتصادی منطقه را به دنبال دارد.

رستم‌زاد گفت: تکمیل پروژه سد لاستیکی برای تامین آب کشاورزی و آب شرب، تکمیل پروژه زمین ورزشی وحدت، تامین و استقرار هلی‌کوپتر، چهاربانده کردن محور مواصلاتی آستارا به اردبیل و تامین اعتبارات برای دسترسی به راه شهرک صنعتی را از دیگر مطالبات مردم شهرستان آستارا از رییس جمهور عنوان کرد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید