یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 33185 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۴۲ |
12 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: فرآورده‌های نفتی برای تامین نیاز شهروندان و مسافران در ایام نوروز ذخیره سازی شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.  به گزارش پایگاه خبری رشت پرس علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: تمهیدات لازم برای تامین و ذخیره سازی […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: فرآورده‌های نفتی برای تامین نیاز شهروندان و مسافران در ایام نوروز ذخیره سازی شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: تمهیدات لازم برای تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز در تعطیلات نوروز اندیشیده شده است و فرآورده‌های نفتی برای تامین نیاز شهروندان و مسافران در ایام نوروز ذخیره سازی شده است و هیچ نگرانی در این زمینه در استان وجود ندارد.

وی، با اشاره به آغاز گشت نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از ۱۵ اسفند در سراسر استان، افزود: ۶ اکیپ ۲ نفره تا ۱۵ فروردین ۹۸ با همکاری انجمن صنفی جایگاه داران بر نحوه توزیع فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌ها نظارت مستمر خواهند داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: با توجه به حضور مسافران در ایام نوروزی در استان میزان ذخایر فرآورده‌های نفتی مطلوب است.

علی اصغر عباسی افزود: روزانه به طور میانگین ۳ میلیون و ۴۰۰ لیتر بنزین در گیلان مصرف می‌شود که در ایام نوروز این میزان به ۶ میلیون لیتر می‌رسد.

وی با اشاره به مصرف روزانه ۹۰۰ مترمکعب گاز مایع در گیلان گفت: این میزان مصرف در ایام نوروز به هزار و ۱۰۰ متر مکعب در روز خواهد رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان میزان مصرف روزانه گازوئیل در استان را یک میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: مصرف این سوخت درایام نوروز تغییری نخواهد کرد.

علی اصغر عباسی تصریح کرد: در حال حاضر گیلان ۱۲۰ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل و ۱۰۰ جایگاه گاز عرضه سوخت گاز مایع دارد.

 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید