دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 33812 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۶:۰۷ |
32 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد وزیر کشور از بانک‌ها و عدم تفویض اختیار به استانداران گفت: متاسفانه وزرا تمایلی به تفویض اختیار به استانداران برای اداره کشور ندارند.  به گزارش پایگاه خبری رشت پرس غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی  در تشریح نشست این فراکسیون […]

نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد وزیر کشور از بانک‌ها و عدم تفویض اختیار به استانداران گفت: متاسفانه وزرا تمایلی به تفویض اختیار به استانداران برای اداره کشور ندارند.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی  در تشریح نشست این فراکسیون گفت: در این جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حضور داشت و  در پاسخ به سوال نمایندگان درباره مشکلات شناسنامه‌ای و اسناد هویتی سیل‌زدگان اخیر کشور اعلام کرد مشکل بخش اعظمی از فاقد شناسنامه‌ای‌ها حل شده است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطابق اظهارات رحمانی فضلی، وزارت کشور مسئول ایجاد اشتغال نیست اما با توجه به شرایط، سندی برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان آماده شده است.

وی همچنین گفت: به گفته وزیر کشور  قاچاق سوخت در مرزها نیز مدیریت شده است و در نوار مرز قیمت سوخت بالاتر از قیمت داخلی به فروش می‌رسد.

وی افزود: سالانه 100 میلیارد تومان برای انسداد مرزها با موافقت مقام معظم رهبری اختصاص داده شده و در 3 سال گذشته 300 میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان برای مبارزه با حمله ملخ‌ها اختصاص داده شده است گفت: وزیر کشور تشریح کرد که به دلایلی، تقسمیات کشوری در 4 سال اول دولت تعطیل بوده است و اکنون 80 پرونده تصویب شده و بیش از 90 پرونده دیگر نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت نظر رحمانی فضلی با برخی نمایندگان که معتقد بودند فضای کشور انتخاباتی شده است، گفت: وزارت کشور مشکل آب شرب مناطق را پیگیری می‌کند تا مشکلات این حوزه رفع شود.

وی با اشاره به انتقاد وزیر کشور از بانک‌ها و عدم تفویض اختیار به استانداران، افزود: وزرا تمایلی به تفویض اختیار به استانداران برای اداره کشور ندارند و همین امر مورد انتقاد جدی آقای وزیر بود زیرا اعتقاد دارد، به هر شکل ممکن در این موضوع باید فکری شود تا تفویض اختیارات انجام شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه رحمانی فضلی اعتقاد دارد که وزارت کشور تنها دستگاهی است که هیچ بازنشسته‌ای را عودت نکرده است، اظهار داشت: ما برای ملاقات با نمایندگان در هر زمانی آمادگی داریم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه وزیر کشور نیز بر صیانت از جایگاه مجلس تاکید دارد زیرا جایگاه مجلس برخاسته از قانون اساسی است، افزود: در 25 استان سیل آمده و خسارات متناسب با برآوردها است؛  مشکل خاصی وجود ندارد و با توجه به اعتمادی که مردم دارند تا شب عید ساخت و سازها تکمیل می‌شود.

نماینده مردم رشت گفت: وزیر کشور توضیح داد که در ابتدای مسئولیت وی، 80 درصد فرمانداران غیر وزارت کشوری بودند و اکنون 80 درصد وزارت کشوری هستند.

انتهای پیام/ 083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید