دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 34097 |
تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ |
21 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت فرامرز جمشیدپور به عنوان “سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی” شهرداری رشت منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت فرامرز جمشیدپور به عنوان “سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر […]

طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت فرامرز جمشیدپور به عنوان “سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی” شهرداری رشت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، طی حکمی از سوی ناصر حاج محمدی شهردار رشت فرامرز جمشیدپور به عنوان “سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی” شهرداری رشت منصوب شد.

در متن حکم چنین آمده است:

جناب آقای فرامرز جمشیدپور

با سلام و احترام

نظر به سوابق و تجارب جنابعالی، بموجب این حکم در راستای اجرای ساختار سازمانی شهرداری رشت بدینوسیله به عنوان “سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی” منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری در توسعه شهری و تسهیل عبور و مرور و نیز با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

لازم به ذکر است فرامرز جمشید پور در 23 خرداد 96 پس از برکناری محمد علی ثابت قدم به عنوان سرپرست شهرداری رشت منصوب شد که دوران سرپرستی وی همراه با حواشی بود از بکارگیری فرزندش در شهرداری تانامه سرپرست شهرداری به خود که باعث شد رشت به شهرت کشوری دست یابد.

 

انتهای پیام/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید