دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 34448 |
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۵:۰۲ |
27 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی باشگاههای ورزشی در این استان گفت : به دنبال جبران ضرر و زیان اماکن ورزشی استان هستیم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  مریم بخشی با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی استان از اولویت های  اصلی اداره کل ورزش […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی باشگاههای ورزشی در این استان گفت : به دنبال جبران ضرر و زیان اماکن ورزشی استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  مریم بخشی با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی استان از اولویت های  اصلی اداره کل ورزش و جوانان هستند گفت : تعداد اماکن ورزشی در سطح استان  گیلان  ۱۳۰۱ باشگاه (دارای مجوز)است و فعالیت دارند.

وی تاکید کرد : برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه های ورزشی اقدامات موثری در دست انجام است و با توجه به پیگیری های به عمل آمده و تعامل با بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ان شاالله  تسهیلاتی به باشگاه داران متقاضی اعطا خواهد شد.

بخشی گفت: در مورد اماکنی که از طریق ماده ۸۸ واگذار شده اند اعم از هیات های ورزشی و  اشخاص  مدت زمان تعطیلی های اخیر به پایان قراردادشان افزوده خواهد شد .

وی افزود : همچنین در این خصوص مکاتبات و رایزنی هایی با وزارت ورزش و جوانان داشته ایم که انشالله بزودی مشکلات باشگاه داران عزیز را مرتفع سازیم .

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید