دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 34555 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ |
17 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بیش از 400 تن گوشت قرمز منجمد با نرخ دولتی ماه رمضان در گیلان توزیع می شود. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت گفت : 480 تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی ، هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان […]

بیش از 400 تن گوشت قرمز منجمد با نرخ دولتی ماه رمضان در گیلان توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت گفت : 480 تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی ، هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان ، ماه مبارک رمضان در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ و همچنین فروشگاه های منتخب شهرستانها توزیع خواهد شد. 
فرهاد دلق پوش با بیان اینکه فروش کالاهای خوراکی با نرخ مصوب دولتی از 30 فروردین در گیلان آغاز شده افزود : حدود هزار و 600 تن شکر ، 803 تن مرغ منجمد ، هزار و 606 تن روغن و2 هزار تن خرما، کالاهایی است که ماه مبارک رمضان برای رفاه مردم و تنظیم بازار، در فروشگاه های تعیین شده استان به فروش می رسد.
وی با اشاره به 213 هزار و 776 مورد بازرسی از اصناف، از هفته نخست اسفند 98 تا اواخر فروردین امسال، اضافه کرد : با انجام این بازرسی ها ، 8 هزار و 709 کاسب در گیلان ، بیش از 456 میلیارد ریال جریمه شدند.
رئیس سازمان صمت گیلان گفت : پارسال 4 هزار و 791 مورد بازرسی  از اصناف استان و متخلفان به پرداخت 30 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
 فرهاد دلق پوش افزود : بازرسی ها در بخش های مختلف ادامه دارد و مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ارائه کالا ، خدمات ، بهداشت و بازار با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید