یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 34627 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ |
16 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

آیین توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در قالب رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه گیلان با همت بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی رشت برگزار شد. امروز و به صورت همزمان، ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب این رزمایش در گیلان توزیع […]

آیین توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در قالب رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه گیلان با همت بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی رشت برگزار شد.

امروز و به صورت همزمان، ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب این رزمایش در گیلان توزیع که از این تعداد هشت هزار بسته به نیت هشت هزار شهید استان در شهر رشت توزیع شد.

آیت الله رسول فلاحتی در آغاز عملیات توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان در سراسر استان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به بخشی از دعای صلوات شعبانیه که توسط رهبر معظم انقلاب خوانده شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری از آحاد مردم مسلمان جامعه خواستند که کمک مومنانه ای در راستای دستگیری از نیازمندان جامعه در ایام اخیر داشته باشند.

وی ادامه داد: مراکز تصمیم گیری به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصمیم گرفتند که رزمایشی در سراسر کشور با مسئولیت نمایندگان محترم رهبر معظم انقلاب با عنوان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه انجام دهند.

امام جمعه رشت با قدردانی از کمک های مومنانه مردم گیلان برای کمک به نیازمندان جامعه، تصریح کرد: کمک های مومنانه مردم گیلان گرمی بخش رزمایش مواسات شده است.

آیت الله فلاحتی به توزیع ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده های نیازمند گیلان اشاره کرد و گفت: مجموعه های مختلفی در استان با همدلی در جمع آوری و توزیع این کمک ها تلاش کردند.

وی با اشاره به توزیع ۴۵ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین نیازمندان گیلان در روزهای گذشته، بیان کرد: در این مرحله تعداد ۸ هزار بسته حمایتی و معیشتی به نیت ۸ هزار شهید گیلان بین نیازمندان شهر رشت توزیع می شود تا حداقل به بخشی از آلام نیازمندان پاسخ داده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا عید فطر پایان ماه رمضان جاری خبر داد و اظهار کرد: از مردم می خواهیم با کمک های گرم خود این مجموعه را حمایت کنند و به طور قطع هر کسی در این راستا کمک کرده، از نگاه خدای تبارک و تعالی پنهان نبوده و نخواهد بود.

عکس از:سیده دنیا معصومی

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید