دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 35081 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۵:۱۳ |
17 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : اعتبارات استانی جوابگوی تکمیل پروژه های مهم ورزش گیلان نبوده است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد : در طی ٢ سال گذشته در استان گیلان ٤ پروژه مهم ورزشی در دست ساخت بوده که با همکاری دلسوزانه […]

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : اعتبارات استانی جوابگوی تکمیل پروژه های مهم ورزش گیلان نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد : در طی ٢ سال گذشته در استان گیلان ٤ پروژه مهم ورزشی در دست ساخت بوده که با همکاری دلسوزانه مهندس کریمی ۳ پروژه افتتاح شده که هر کدام از آنها تا پیش از آن حدود ٣٥ درصد پیشرفت عمرانی داشتند .

وی افزود: طی چندین سال گذشته با اعتبارات استانی جهت پیشبرد استادیوم انزلی بودجه اختصاص یافت که این بودجه جوابگوی اتمام پروژه نبود و تا مرحله اتمام سکوهای شماره یک و همچنین تا نیمه عملیات عمرانی سکوهای شماره ۲ پیشرفت فیزیکی داشت . در سال ۹۸ این پروژه ضمن قرار گرفتن در لیست پروژه‌های ملی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قرار داده شد و مبلغی معادل ٧ میلیارد تومان جهت انجام آن ابلاغ شد و با پیگیری‌های انجام شده امید داریم در سال ٩٩ مبلغ ١٠ میلیارد تومان دیگر جهت انجام این پروژه اختصاص یابد.
گفتنی است در این راستا شرکت توسعه و تجهیز ، مشاور پروژه را انتخاب و شروع به کار کرده و پیگیری های لازم در حال انجام است تا مراحل قانونی تحویل کار به پیمانکار باید صورت پذیرد .
بخشی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با همت بوجود آمده انشالله عملیات اجرایی همزمان سکوهای ٣،٤، ٥ شروع خواهد شد و مشکل نور استادیوم تختی انزلی نیز که یکی از مشکلات عدیده آن جهت برگزاری مسابقات طی سالهای اخیر بوده مرتفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان گفت: با توکل به خدا و با همراهی استاندار ورزش دوست استان که همیشه یار و یاور ورزش استان هستند، بتوانیم پروژه‌های مهم استان را در کمترین زمان ممکن به ترتیب اولویت بندی به اتمام برسانیم .
انتهای پیام/083466
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید