دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 35102 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ |
16 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با برشمردن ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در حوزه ورزش، گفت: فراکسیون ورزش یازدهم باید هرچه سریع‌تر تشکیل و این ظرفیت‌های قانونی را فعال کند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سیدکاظم دلخوش اباتری با بیان اینکه تشکیل فراکسیون ورزش می‌تواند در حوزه ورزش بسیار مفید و مثمر ثمر باشد، عنوان […]

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با برشمردن ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در حوزه ورزش، گفت: فراکسیون ورزش یازدهم باید هرچه سریع‌تر تشکیل و این ظرفیت‌های قانونی را فعال کند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سیدکاظم دلخوش اباتری با بیان اینکه تشکیل فراکسیون ورزش می‌تواند در حوزه ورزش بسیار مفید و مثمر ثمر باشد، عنوان کرد: فراکسیون ورزش می‌تواند در حوزه قانونگذاری و نظارت کمک حال حوزه ورزش کشور باشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در فراکسیون ورزش نسبت به آن تصمیم گیری شد، اختصاص 0.27 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش بود که با این تصمیم پروژه‌‎های ورزشی در سراسر کشور به شکل جدی تقویت شدند.

وی افزود: علاوه بر این سرمایه‌گذاران می‌توانند 25 درصد هزینه قطعی مالیاتی را با نظر  وزیر ورزش و جوانان به حوزه ورزش پرداخت کنند و همه این تصمیمات در فراکسیون ورزش برای تقویت حوزه ورزش اتخاذ شد.

دلخوش اباتری، یکی دیگر از اقدامات مهم فراکسیون ورزش در دوره گذشته را مصوبه واگذاری دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس برشمرد و گفت: نهایتا قرار شد پس از برگزاری جلسات در فراکسیون این واگذاری از طریق بورس انجام شود.

وی با یادآوری اینکه واگذاری این باشگاه‌ها باید به خود هواداران باشد، افزود: این مهم به این دلیل باید محقق شود که ما نتوانستیم اهلیت یک فرد را برای واگذاری این دو باشگاه احراز کنیم لذا امیدواریم این واگذاری به بهترین نحو به خود مردم انجام شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس دهم با بیان اینکه البته این مصوبات به درستی اجرا نشده و از ظرفیت‌های قانونی به خوبی استفاده نشد، اظهار امیدواری کرد که در مجلس یازدهم نیز فراکسیون ورزش با استفاده از ظرفیت تمامی نمایندگان تشکیل و کمک حال حوزه ورزش در آینده باشد.

پایان پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید