دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 35503 |
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۴۵ |
16 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  مریم بخشی در دیدار با فرماندار رشت با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر و با کمک […]

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس  مریم بخشی در دیدار با فرماندار رشت با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر و با کمک و حمایت‌های مهندس فتح‌اللهی فرماندار محترم شهرستان رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست‌به‌دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود.

وی حمایت از تیم ریشه‌دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت: در همین راستا در کارگروهی تخصصی به‌صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی به‌زودی اتخاذ خواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این دیدار با اشاره به لزوم رفع دغدغه‌های سپیدرود اظهار کرد: هدف ما این است برای اینکه شور و نشاط را در بین هواداران تیم سپیدرود برقرار کنیم دغدغه‌ها را برطرف کنیم و برای حل ریشه‌ای مشکلات این تیم به‌صورت کارشناسی هر چه سریع‌تر اقدامات اساسی انجام شود.

به گفته علی فتح‌اللهی، هر اتفاق خوشایندی در هر حوزه جغرافیایی ممکن است باعث شور و شعف مردم شود و در خصوص تیم سپیدرود هم هدف همه ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی است و ان شالله با بررسی‌های دقیق کارشناسانه امنیت و آسایش خاطر را برای هواداران این تیم فراهم خواهیم آورد.

انتهای پیام/083451

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید