طرح پرسش و پیگیری از سوی خبرنگاران، به ویژه در خصوص موضوعات حساس ، از مهمترین نیازهای مردم یک استان بوده و نیازمند شفاف سازی از طرف مسئولان است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس در تاریخ 14 آبان ماه 99 خبری با تیتر « جداسازی 23 روستا از منطقه آزاد انزلی صحت ندارد” در […]
طرح پرسش و پیگیری از سوی خبرنگاران، به ویژه در خصوص موضوعات حساس ، از مهمترین نیازهای مردم یک استان بوده و نیازمند شفاف سازی از طرف مسئولان است.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس در تاریخ 14 آبان ماه 99 خبری با تیتر « جداسازی 23 روستا از منطقه آزاد انزلی صحت ندارد” در مصاحبه با دکتر دلخوش بر روی سایت قرار گرفت.
در این راستا به منظور هماهنگی لازم برای مصاحبه با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به جهت شفاف سازی بیشتر و پرداختن به جزییات مصوبه کلیات الحاق 6 هزار متر اراضی به منطقه آزاد انزلی و بررسی بیشتر آن چندین بار با روابط عمومی منطقه آزاد تماس گرفته شد که هر بار با عدم پاسخگویی ایشان و یا تنها با ارسال پیامک (درجلسه هستم) و یا (بعدا با شما تماس گرفته خواهد شد) مواجه شدیم که این خود بر می گردد به عدم کارآمدی روابط عمومی که قادر نیست بین مدیریت مجموعه خود و اصحاب رسانه حلقه ارتباطی ایجاد کند.
سوال اساسی این است که جایگاه روابط عمومی در ایجاد رضایت در سازمان چیست؟ مگر نه اینکه جلب همکاری با رسانه هایی که با به کارگیری توانمندیهای حرفهای جایگاه ملی و بینالمللی منطقه آزاد انزلی را ارتقاء داده و برای معرفی ظرفیتهای اقتصادی، سرمایهگذاری، فرهنگی و گردشگری این منطقه در سطح ملی تاثیرگذارمی باشند.
انتهای پیام/083451
-
برچسب ها:
- روابط عمومی
- منطقه آزاد انزلی
- مهدی کاظمیان
- ناکارآمدی