دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 36352 |
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۸:۴۹ |
13 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی این سازمان منطقه آزاد در معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: امکان اطلاع‌رسانی حداکثری با رعایت اصول شفافیت و عدالت در آشنایی فراگیر همه سرمایه‌گذاران با فرصت سرمایه‌گذاری در تنها منطقه آزاد و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور از اهداف این طرح است. به گزارش پایگاه […]

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی این سازمان منطقه آزاد در معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: امکان اطلاع‌رسانی حداکثری با رعایت اصول شفافیت و عدالت در آشنایی فراگیر همه سرمایه‌گذاران با فرصت سرمایه‌گذاری در تنها منطقه آزاد و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور از اهداف این طرح است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی به بررسی آخرین اقدامات این سازمان در زمینه شفافیت در عرصه اطلاع رسانی طرح های سرمایه گذاری پرداخت. متن گزارش به شرح ذیل است:

مهدی کاظمیان با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی این سازمان منطقه آزاد در معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: امکان اطلاع‌رسانی حداکثری با رعایت اصول شفافیت و عدالت در آشنایی فراگیر همه سرمایه‌گذاران با فرصت سرمایه‌گذاری در تنها منطقه آزاد و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور از اهداف این طرح است.

وی گفت :  در بندرانزلی با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی این سازمان منطقه آزاد در معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری با دستور مدیرعامل سازمان اظهار کرد: در معرفی فراخوان جذب سرمایه‌گذار در دو حوزه احداث سومین شهرک صنعتی منطقه و ساخت هتل پنج ستاره و مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده، از این الگو استفاده‌شده است.

به گفته وی، در مدل جدید معرفی فراخوان جذب طرح سرمایه‌گذاری در منطقه، این مدیریت به اطلاع‌رسانی در پرتال سازمان اکتفا نکرده و با بهره‌گیری از فرصت‌ها و ابتکارات تبلیغی متفاوت، طرح‌های سرمایه‌گذاری مهم سازمان در سطحی بسیار گسترده‌تر از گذشته منتشر شوند.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به روش‌ها و الگوهای مختلف این طرح افزود: طی این مدت با استفاده از الگوهای تولید محتوا در قالب تیزر، متن، تهیه خبر، عکس، طرح و پوستر، فراخوان‌های معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه در روزنامه‌ها، سایت‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی استانی و ملی، تبلیغات محیطی و بیلبوردهای سطح منطقه و استان بازنشر داده‌شده و این فرایند در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به فراخور عرصه‌ها و امکانات اطلاع‌رسانی مختلف نیز تبلیغ‌شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین امکان اطلاع‌رسانی حداکثری با رعایت اصول شفافیت و عدالت در آشنایی فراگیر همه سرمایه‌گذاران با فرصت سرمایه‌گذاری در تنها منطقه آزاد و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور را ازجمله مهم‌ترین اهداف مترتب بر اجرای چنین مدلی از اطلاع‌رسانی برشمرد.

کاظمیان با اشاره به اهداف و راهبردهای این طرح برای جذب سرمایه‌گذار بیان کرد: با عنایت به روند رو به رشد منطقه طی سال‌های اخیر و اقبال گسترده علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی، توجه به اطلاع‌رسانی به طیف گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از بسترها و امکانات مختلف رسانه‌ای، مهم‌ترین راهبرد سازمان را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش توانمندی‌های صادراتی کشور گفت: این سازمان در این راستا اقدام به انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار به‌منظور سرمایه‌گذاری در سومین شهرک صنعتی منطقه در زیربنایی به مساحت ۵۰ هکتار کرده است.

به گفته سخنگوی سازمان منطقه آزاد، این طرح در حال طی مراحل بررسی تقاضاهای وارده بوده و در راستای جذب سرمایه‌گذار در جهت رونق کسب‌وکارهای حوزه گردشگری دو قطعه زمین به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع را برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت هتل پنج ستاره و مرکز تجاری و همچنین احداث مجموعه پارک آبی و شهربازی مرده که جهت اطلاع بیشتر علاقه‌مندان می‌توانند به پرتال سازمان به نشانی www.anzalifz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید