دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 36976 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۵ |
21 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی کشور در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت : هیات ورزشهای رزمی گیلان طی سالهای متمادی توسط متولیان به صورت خوب مدیریت و رهبری شد و ورزشکاران این رشته ها مدالهای متفاوت و رنگین به مردم گیلان تقدیم کردند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، یوسف بهتری افزود: امیدوارم در این […]

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی کشور در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت : هیات ورزشهای رزمی گیلان طی سالهای متمادی توسط متولیان به صورت خوب مدیریت و رهبری شد و ورزشکاران این رشته ها مدالهای متفاوت و رنگین به مردم گیلان تقدیم کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، یوسف بهتری افزود: امیدوارم در این دوره نیز با سکانداری جناب آقای علیپور همچنان افتخارات با قدرت و شدت ادامه داشته باشد‌.
وی ادامه داد: ورزش های رزمی یکی از پایه های اصلی ورزش استان گیلان است از دیرباز در این استان فعالیت در ورزش رزمی رواج داشته و آمار ورزشکاران این رشته ها در گیلان بالاست و انشالله این پتانسیل قوی ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون همیشه نظر ویژه ای به این ورزش داشته است گفت : متاسفانه جامعه به ورزش نگاه آنچنان جدی ندارد و والدین فرزندان خود را برای پرداختن به ورزش ممانعت می کنند و این در حالی است که سلامت جامعه در گرو انجام ورزش است و ما باید فرزندان خود را تکلیف و تشویق کنیم برای اینکه فرزندان سالم داشته باشیم و آینده جامعه نیز تضمین شود این مهم باید از سوی خانواده ها صورت پذیرد.
وی افزود : ورزش های رزمی  هم جز یکی از این ورزش هاست که پرداختن به آن قطعا موجب سلامتی و عزت نفس خواهد شد و فدراسیون و هیات ها نیز هم نقش موثری در توسعه و گسترش ورزش های رزمی در سطح جامعه خواهند داشت .
بهتری خاطر نشان کرد : قطعا هر استانی که در هر کدام از سبک ها و انجمن ها بیشترین نفرات و ورزشکار را در تیم ملی داشته باشد طبیعی است که مربی آن استان مربی تیم ملی خواهد بود و علاوه بر این از پیشکسوتان و صاحب نظران در کادر تیم ملی بهره گیری خواهد شد که استان گیلان نیز از چنین افرادی در ورزشهای رزمی کم ندارد.

پیگیری ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان / نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به مقوله ورزشهای رزمی

 رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان در جمع خبرنگاران گفت : برای ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 مسعود علیپور در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به ریاست فدراسیون اظهار داشت :دغدغه ی همه ما توسعه ورزش در جامعه است و بنده و سایر همکاران از زمان حضور در هیات تمامی تلاش خود را به خرج می دهیم تا در راستای ارتقای ورزشهای رزمی کوتاهی صورت نگیرد.
وی افزود : فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از فدراسیون های فعال در کشور است و در هر دوره از تغییرات در فدراسیون ،گیلانیان کرسی های خوبی داشته اند و این امر کمک به توسعه و گسترش ورزشهای رزمی در استان خواهد کرد.
علیپور خاطر نشان کرد : در حال حاضر نیز از وجود جناب آقای دارا حکیمی در بخش شورای عالی فنی فدراسیون بهره گیری شده است که این امر نشان از توجه ریاست محترم فدراسیون به پیشکسوتان و ورزشکاران رزمی گیلان دارد.
وی با اشاره به بحث ایجاد خانه رزمی در گیلان عنوان کرد : پیگیری هایی صورت گرفته تا مکانی برای گردهمایی و تجمع ورزشکاران رزمی استان فراهم شود و هیات گیلان به فکر ایجاد خانه ورزشهای رزمی است و مساعدت های خوبی از سوی مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان انجام شده که انشاالله اتفاقات خوبی نیز در این زمینه رقم خواهد خورد.
علیپور گفت : سرکار خانم بخشی نگاه مثبتی به ورزشهای رزمی دارند و برای خانه رزمی اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم مجموعه ای دراختیار داشته باشیم که ورزشکاران و مربیان این رشته ها فعالیت خود را در آنجا ادامه دهند.
وی افزود : کمیته های استعدادیابی و همگانی هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان بیشتر از پیش تقویت شده است تا استعدادهای نونهالان و نوجوانان کشف شود.
وی در پایان از پیگیری های مجددانه ریاست فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

انتهای یپام/083466

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید