دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 37418 |
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۱۰ |
15 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مطابق گزارشات دریافتی استهلال و رصد از سراسر کشور، سه شنبه روز آخر ماه شعبان و چهارشنبه اولین روز از ماه رمضان است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس نمایندگان مراجع تقلید دوشنبه شب با حضور در مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در ارتباط تصویری برخط با ستاد استهلال دفتر رهبر انقلاب، گزارش رصد هلال […]

مطابق گزارشات دریافتی استهلال و رصد از سراسر کشور، سه شنبه روز آخر ماه شعبان و چهارشنبه اولین روز از ماه رمضان است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس نمایندگان مراجع تقلید دوشنبه شب با حضور در مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در ارتباط تصویری برخط با ستاد استهلال دفتر رهبر انقلاب، گزارش رصد هلال ماه رمضان را که توسط رصد گران ستاد از نقاط مختلف کشور تهیه و ارسال شده بود، استماع و بررسی کردند.

در ابتدای این ارتباط تصویری، حجت الاسلام محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب، ضمن عرض خیر مقدم به نمایندگان دفاتر مراجع تقلید، گزارش کوتاهی از روند اجرایی استهلال در دفتر رهبری را به حاضرین ارائه نمود.

حجت الاسلام فلاح زاده رئیس هیأت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در خصوص آموزش استهلال و رصد هلال ماه به طلاب ایرانی و غیر ایرانی، گفت: با پیگیری‌های این مؤسسه و آموزش طلاب آفریقایی در خصوص رصد هلال ماه، هم اکنون طلاب آفریقایی مستقر در کشورهای مختلف قاره آفریقا در حال رصد می‌باشند که گزارش آن متعاقباً به اطلاع حاضرین خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید