دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 37705 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۰۵ |
28 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

ثبت‌نام داوطلبان دوره سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) رسماً با دستور وزیر کشور و با آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان، به مدت ۵ روز، در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان […]

ثبت‌نام داوطلبان دوره سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) رسماً با دستور وزیر کشور و با آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان، به مدت ۵ روز، در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران کلید خورد.

 سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

عصر نخستین روز ثبت‌نام کاندیداها نیز با حضور سردار حسین دهقان همراه شد. او با همراهی همسر خود وارد ستاد انتخابات کشور شد و پس از ثبت‌نام و طی مراحل اولیه در جمع خبرنگاران به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

حسین دهقان با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: همانطور که گفته بودم بدون انتظار برای حضور و عدم حضور کسی در روز اول برای ثبت‌نام به صحنه آمدم، چون معتقدم که باید کار را زودتر شروع کرد و نباید مردم را تا آخرین لحظه در تعلیق قرار داد.

رشت_پرس_beqj.jpg

سید وحید کریمی سفیر پیشین ایران در نامبیا و و دیپلمات پیشین در لندن و نیویورک

سید وحید کریمی سفیر پیشین ایران در نامبیا و و دیپلمات پیشین در لندن و نیویورک هم از دیگر چهره‌های ثبت نامی امروز وزارت کشور بود که برنامه ریاست جمهوری خود را بر چهار اصل مسکن، بهداشت، آموزش و حمل نقل استوار دانست و تاکید کرد: مردم ما خسته هستند و باید دولت عملی و با خرد جمعی و نزدیک به اجماع داشته باشیم. هیچ کس نباید احساس کند که در دولت من مشارکت داده نشده است.

168809076_baz2.jpg

۱۱:۰۵ «سعید محمد» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«سعید محمد» صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

رشت_پرس_puaj.jpg

۸:۳۰ اولین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد

«وهاب عزیزی» دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی صبح امروز به محل ستاد انتخابات کشور رفت و برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

168808570_uhrr.jpg

۸:۴۰ «محمدحسین نامی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

محمدحسین نامی وزیر اسبق ارتباطات با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۶۴ برنامه برای انتخابات پیش‌رو در نظر دارم، اظهار داشت: اعتقاد من این است تا زمانی که همه نامزدهای مورد نظر، مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفتند نه باید ستاد بزنند و نه از اعضای کابینه نام ببرند.

نامی در پاسخ به این سوال که خود را عضو کدام جریان سیاسی می‌دانید، گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شدم اما به لحاظ فکری، اصولگرا هستم.

رشت_پرس_vzk0.jpg

 

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ الی ۱۸ انجام خواهد شد و هر داوطلب برای ثبت‌نام، باید مطابق با اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان مدارک لازم [بر اساس مصوبه جدید] را همراه خود داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید