دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 38932 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۳۲ |
21 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: معرفی گزینه‌های متعدد، احتمال سکانداری گیلان به دست فرد غیربومی را بالا می‌برد.  به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در واکنش به معرفی گزینه‌های متعدد برای استانداری گیلان گفت: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی […]

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: معرفی گزینه‌های متعدد، احتمال سکانداری گیلان به دست فرد غیربومی را بالا می‌برد.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در واکنش به معرفی گزینه‌های متعدد برای استانداری گیلان گفت: نمایندگان مردم قبل از اعلام نتیجه قطعی از سوی وزارت کشور، باید به انتخاب و تصمیمات جمعی خود پایبند باشند.

او با تأکید به اهمیت تمهیدات دولت مردمی در انتخاب استانداران افزود: معرفی گزینه‌های متعدد احتمال سکانداری استان گیلان به دست فرد غیربومی را بالا می‌برد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم اظهار داشت: باید هر چه سریعتر استاندار جدید گیلان انتخاب شود و امورات اجرایی را به دست بگیرد تا این استان از مشکلات و عقب ماندگی‌های مربوط به سنوات گذشته عبور کند.

احمدی با بیان اینکه هماهنگ نبودن نمایندگان در شأن مجلس انقلابی نیست، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز در کشور، اقتصاد است و لذا بیش از هر زمان می‌طلبد که با حساسیت بیشتر در سایه انسجام و همدلی شرایط را به نفع مردم شریف تغییر دهیم.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید