دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39015 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ |
30 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرايند عضوگيري صندوق اعتباري هنر، پس از وقفه چندين ماهه از اول آبان ماه سال جاري  آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسئول صندوق اعتباری هنر در گیلان از ابلاغ فرآیند جدید عضویت و تکمیل اطلاعات متقاضیان از ابتدای آبان‌ماه جاری خبر داد. سجاد کوچک‌نژاد گفت: با توجه به ابلاغ مدیرعامل محترم […]

فرايند عضوگيري صندوق اعتباري هنر، پس از وقفه چندين ماهه از اول آبان ماه سال جاري  آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسئول صندوق اعتباری هنر در گیلان از ابلاغ فرآیند جدید عضویت و تکمیل اطلاعات متقاضیان از ابتدای آبان‌ماه جاری خبر داد.

سجاد کوچک‌نژاد گفت: با توجه به ابلاغ مدیرعامل محترم صندوق اعتباری هنر، تمامی هنرمندانی که متقاضی عضویت در سامانه https://honarcredit.ir هستند، بایستی طبق فرمت‌های جدید ثبت‌نام نمایند.

او افزود: بر اساس فرمت‌های جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر، کلیه متقاضیان می‌بایست یکی از موارد بند (ج) آیین‌نامه صندوق را داشته باشد.

مسئول صندوق اعتباری هنر گفت: هنرمندان در صورت دارا بودن شرایط آیین‌نامه عضویت در صندوق می‌توانند معرفی‌نامه و تعدادی از مدارک هنری خود را در سامانه بارگذاری نمایند و از تسهیلات آن شامل (هنر کارت)، (بیمه تأمین اجتماعی)، (بیمه تکمیلی)، (وام‌های قرض الحسنه) و (بلاعوض) بهره‌مند شوند.

سجاد کوچک‌نژاد افزود: هنرمندان و متقاضیانی که شرایط بند (الف) و یا (ج) آیین‌نامه عضویت را ندارند نمی‌توانند عضو صندوق اعتباری هنر شوند.

او در گیلان با اشاره به عضویت حدود دو هزار و پانصد نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در صندوق، گفت: یک هزار و ۹۵۲ نفر از این عزیزان طی سال گذشته برای دریافت هنرکارت اقدام کردند که بیش از ۸۵ درصد این کارت‌ها صادر و فعال شده است.

مسئول صندوق اعتباری هنر افزود: متقاضیان جدید، پس از دریافت پیامک با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت صندوق، نسبت به تکمیل پروفایل عضویت، بارگذاری مستندات زمینه فعالیت و مدارک هویتی اقدام نمایند که پس از بررسی کارشناسان صندوق، تأیید مدارک (مطابق ضوابط و آئین‌نامه عضویت) و پرداخت حق عضویت از سوی متقاضی، شناسه عضویت تخصیص داده شده برای اعضا ارسال می‌شود.
او تصریح کرد: تمامی پیامک‌های اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر صرفاً از پیش‌شماره ۵۰۰۰۲۸۱۶۰ و هنرکارت با پیش‌شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ به اعضا ارسال می‌شود و هرگونه پیامک ارسالی به اعضا غیر از پیش‌شماره‌های مذکور فاقد اعتبار است.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید