دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39113 |
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۳ |
22 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

با هدف افزایش رضایتمندی ، تسریع امور بیمه ای و کاهش مراجعات ، در اقدامی تعاملاتی و مشترک بین تاکسیرانی و تامین اجتماعی ، با فراهم شدن امکان مشاهده و استعلام فعال بودن کارت شهری رانندگان تاکسی شهر رشت از طریق پورتال این مجموعه ، از این پس استحقاق درمان این قشر بدون نیاز به […]

با هدف افزایش رضایتمندی ، تسریع امور بیمه ای و کاهش مراجعات ، در اقدامی تعاملاتی و مشترک بین تاکسیرانی و تامین اجتماعی ، با فراهم شدن امکان مشاهده و استعلام فعال بودن کارت شهری رانندگان تاکسی شهر رشت از طریق پورتال این مجموعه ، از این پس استحقاق درمان این قشر بدون نیاز به مراجعه حضوری و ارائه مدارک انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سید محسن نعیمی رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با بیان اینکه تغییر و تحول یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در سازمانهای مترقی و تعالی یافته محسوب گردیده و بقا و دوام آنها را تضمین می نماید افزود اتخاذ راهکارهایی برای ایجاد زمینه های نوآوری و پذیرش تغییر، همواره مفید بوده و سهولت در امور را سبب میگردد .

وی با اشاره به رویکرد نوین سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر برای توسعه و گسترش خدمات دیجیتالی و کاهش مراجعات حضوری ، اظهار داشت : یکی از گروههای هدف در این شعبه بیمه شدگان راننده هستند بگونه ای که بدلیل تمرکز این قشر در سطح شهرستان ، قریب به 8500 راننده در زمره مخاطبین و بیمه شدگان این شعبه قرار دارند که رانندگان تاکسی جهت ارائه کارت شهری و تمدید اعتبار و استحقاق پوشش های درمانی سهم قابل توجهی در این بین دارا هستند و روزانه درصد قابل توجهی از مراجعات به این افراد تعلق دارد .

رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با تاکید بر اینکه در ادامه خط مشی تبیینی و با هدف تحقق چشم انداز سازمان جهت دستیابی به مجموعه ای پاسخگو ، چابک و پویا با تکیه بر فرایندهای هوشمند برای ارائه خدمات کیفی و به هنگام به ذینفعان ، پس از هماهنگی و بررسی های انجام شده، تدابیری در این زمینه اندیشیده شد و با دعوت از کارشناسان شرکت تاکسیرانی رشت و برگزاری جلسات و مکاتبات متعدد از بهمن ماه 1399 سرانجام امکان دسترسی به مدارک و مستندات رانندگان از طریق سامانه تاکسیرانی، به همت کارشناسان و برنامه نویسان محترم حوزه IT پشتیبانی کننده سایت مذکور میسر گردید و اولین اقدام آزمایشی آن، در اول آبان ماه سالجاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) رقم خورد.

سید محسن نعیمی خاطر نشان ساخت ، بدین ترتیب با راه اندازی این امکان، از این پس، حداقل از 25% ترددهای روزانه به شعبه کاسته شده که خود میتواند سبب رسیدگی بهتر و پاسخگوئی سریعتر به درخواستهای سایر مراجعین گردد.

شایان ذکر است تامین اجتماعی شعبه سه رشت بیش از 44500 بیمه شده اصلی و قریب به 10800 مستمری بگیر را که با احتساب افراد تبعی جمعیتی بیش از 120 هزار نفر را دربرمیگیرند تحت پوشش دارد .  

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید