دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39246 |
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۱ |
17 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

یک بازنشسته کارگری، خواستار شفاف‌سازی در قرارداد بیمه تکمیلی شد و گفت: باید سقف تعهدات افزایش یابد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسلمی (بازنشسته تامین اجتماعی) در ارتباط با بیمه تکمیلی و نادیده گرفته شدن سهم پرداخت ۵۰ درصدی تامین اجتماعی گفت: کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی باید در مورد قرارداد جدید بیمه تکمیلی […]

یک بازنشسته کارگری، خواستار شفاف‌سازی در قرارداد بیمه تکمیلی شد و گفت: باید سقف تعهدات افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسلمی (بازنشسته تامین اجتماعی) در ارتباط با بیمه تکمیلی و نادیده گرفته شدن سهم پرداخت ۵۰ درصدی تامین اجتماعی گفت: کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی باید در مورد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان شفاف‌سازی کند و لیست شرکت‌هایی که از آن‌ها در استعلام مزایده بیمه تکمیلی دعوت و یا خود آن‌ها شرکت کرده‌اند را اطلاع‌رسانی نماید؛ به راستی چرا از سقف تعهدات پیشنهادی، اطلاعاتی نیست و قبل از نهایی شدن، از بازنشستگان نظرسنجی نمی‌کنند؟!

به گفته وی، بازنشستگان باید از جزئیات مناقصه و سقف تعهدات شرکت‌های داوطلب، اطلاعات کافی داشته باشند و بدانند چرا یک شرکت خاص انتخاب می‌شود.

او ادامه می‌دهد: بازنشستگان در ارتباط با بیمه تکمیلی و قرارداد آن نارضایتی‌هایی دارند؛ هم در ارتباط با سقف تعهدات بیمه‌گزار و هم در رابطه با سهم پرداختی تامین اجتماعی و وعده‌هایی که مدیرعامل به جامعه هدف داده بود. پیش از این نیز بازنشستگان در این رابطه بارها مطالبه‌گری کرده بودند اما هیچ زمان نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

مسلمی یک ‌پرسش مطرح می‌کند: چرا پس از انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمه تکمیلی، هیچگونه نظارتی بر آن‌ها نیست و حتی از آن‌ها نمی‌خواهند که با مراکز درمانگاهی، آزمایشگاهی، سونوگرافی و رادیولوژی و… قرارداد ببندند و اغلب بیمارانِ تحت قرارداد، به صورت نقدی هزینه‌های درمان خود را پرداخت می‌نمایند؟

او اضافه می‌کند: هنوز خیلی از موارد از قبیل ویزیت، دارو، دندانپزشکی، و… تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قرار نگرفته و مهمتر از همه سقف محدودی که برای خیلی از موارد دیگر لحاظ کردند، جوابگو نیست. ما خواستار نظارت بر نحوه قرارداد و انتخاب بیمه تکمیلی و همچنین بازبینی سقف تعهدات بیمه‌گر هستیم؛ بازنشستگانی که سال‌ها حق بیمه و سهم درمان به سازمان تامین اجتماعی پرداخته‌اند، حق دارند که مطالبه‌گر باشند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید