دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39444 |
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ |
18 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

در بیست و یکمین جلسه فوق العاده شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت که با دستور جلسه طرح سوال از شهردار رشت برگزار شد عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: شهردار نباید بگوید اگر اتفاق خیری در این هفتاد روز رقم خورده است ماحصل زحمات خودش است و اگر مشکلی وجود دارد مربوط به […]

در بیست و یکمین جلسه فوق العاده شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت که با دستور جلسه طرح سوال از شهردار رشت برگزار شد عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: شهردار نباید بگوید اگر اتفاق خیری در این هفتاد روز رقم خورده است ماحصل زحمات خودش است و اگر مشکلی وجود دارد مربوط به دوران فعالیت شهرداران پیشین بوده است .

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهردار رشت در برخی از پاسخ ها از موضوع خارج شد اظهار کرد: شهردار نباید بگوید اگر اتفاق خیری در این هفتاد روز رقم خورده است ماحصل زحمات خودش است و اگر مشکلی وجود دارد مربوط به دوران فعالیت شهرداران پیشین بوده است .

 مسعود عباس نژاد با بیان اینکه بارها در فضای رسمی و دوستانه مباحث را به شهردار رشت تذکر داده ایم افزود: اعضای شورا نیز تمایل دارند که شهردار یار دوازدهم آنان باشد اما به واسطه عملکرد شهردار رشت و بی توجهی به تذکرات فضا به سمتی رفته است که طرح سوال از شهردار رقم خورد.

 وی با تاکید به اینکه شهردار رشت در همین شرایط فعلی به واسطه برخی از اقدامات زیر بار ۱۲۰ نفر فرد دیگر رفته است بیان کرد: اگر اعضای شورا درخواست غیر قانونی از شخص شهردار داشته اند علوی شفاف بگوید.

 عباس نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر پیمانکاران درجه یک در رشت کار نمی کنند بیان کرد: به واسطه اشتباهاتی که سالها رقم خورد پیمانکاران درجه یک تمایلی برای فعالیت ندارند و ان شاا همه ما در مسیر واقعی خدمت به مردم قدم برداریم.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید