دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39650 |
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ |
19 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تدوین تقویم جشنواره‌های فرهنگی هنری در گیلان خبرداد و با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان بیان کرد: یکی از دلایل رشد هنر در لاهیجان، جشنواره تئاتر خیابانی بود که منجر به ارتقا سایر حوزه‌ها شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس رضا ثقتی در مراسم معارفه […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تدوین تقویم جشنواره‌های فرهنگی هنری در گیلان خبرداد و با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان بیان کرد: یکی از دلایل رشد هنر در لاهیجان، جشنواره تئاتر خیابانی بود که منجر به ارتقا سایر حوزه‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس رضا ثقتی در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهارکرد: برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی، رضایت هنرمندان، شهروندان و مسئولان استانی را به دنبال داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره، تعامل، مشارکت و همراهی مسئولان و هنرمندان را عاملی موثر در این موفقیت و نویددهنده برگزاری رخدادها و رویدادهای فرهنگی هنری در سطح استان دانست.

وی با نوید برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان و فیلم مقاومت در استان گفت: گیلان دارای ظرفیت‌های فرهنگی هنری بالایی است و می‌تواند میزبان یک جشنواره ملی بوده و یا یک جشنواره به نام گیلان را برگزار کند.

ثقتی با بیان اینکه گیلان باید به پایگاه جشنواره‌های فرهنگی هنری تبدیل شود  افزود: هر شهر گیلان باید با یک هنر معرفی شده و جشنواره‌های مرتبط با آن را میزبانی کند.

وی از تدوین تقویم جشنواره‌های فرهنگی هنری در گیلان خبرداد و با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان بیان کرد: یکی از دلایل رشد هنر در لاهیجان، جشنواره تئاتر خیابانی بود که منجر به ارتقا سایر حوزه‌ها شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر ارتقا ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان‌ها با ایجاد فضای رقابتی سالم تاکید کرد و اذعان داشت: متاسفانه شاهد فعالیت شهرستان‌ها به صورت جزیره غیرمرتبط هستیم که فاقد فضای رقابتی لازم بوده و پویایی، نشاط وعلاقه برای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی هنری در آن وجود ندارد.

وی در ادامه تغییر مدیریت‌ها را فرآیندی کاملی طبیعی در جهت پویایی و ارتقا سازمان دانست و گفت: چرخش مدیریتی در این اداره کل به صورت صد درصدی رخ داده اما ممکن است زمان‌بر باشد.

ثقتی با بیان اینکه متعهد به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های این اداره کل بر محوریت جوان‌گرایی هستیم تصریح کرد: از نیروهای جوان که سرمایه‌های انسانی این سازمان هستند در مسئولیت‌های مدیریتی به‎منظور ایجاد تحول و نقش‌آفرینی و ارتقای سازمان بهره می‌گیریم.

وی با تقدیر از زحمات «مهرداد صمدی» معاون سابق توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را همراه همیشگی سازمان در رفع ممشکلات با ارائه مشاوره‌های خوب دانست و با معرفی «نیک بخش» اذعان کرد: وی باید با روحیه جهادی و انقلابی و حفظ کرامت کارکنان و ارباب رجوع به وظایف خود در راستای تحول سازمانی گام بردارد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید