یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 39712 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ |
18 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بی شک شورای ششم را باید شورایی منطقی نامید که به دور از هیجانات و نگرشهای سیاسی اولین وظیفه خود را در انتخاب شهردار، چه در حفظ سید محمد احمدی در ابتدای شروع بکار و چه در انتخاب سید امیر حسین علوی پس از استعفای احمدی در کوتاهترین زمان ممکن به درستی به ثمر نشاندند. […]

بی شک شورای ششم را باید شورایی منطقی نامید که به دور از هیجانات و نگرشهای سیاسی اولین وظیفه خود را در انتخاب شهردار، چه در حفظ سید محمد احمدی در ابتدای شروع بکار و چه در انتخاب سید امیر حسین علوی پس از استعفای احمدی در کوتاهترین زمان ممکن به درستی به ثمر نشاندند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس بی شک شورای ششم را باید شورایی منطقی نامید که به دور از هیجانات و نگرشهای سیاسی اولین وظیفه خود را در انتخاب شهردار، چه در حفظ سید محمد احمدی در ابتدای شروع بکار و چه در انتخاب سید امیر حسین علوی پس از استعفای احمدی در کوتاهترین زمان ممکن به درستی به ثمر نشاندند.

شورایی با افرادی انقلابی و بومی با شناخت کامل از شهر، شهروند و بدنه شهرداری به نظارت و هدایت شهرداری‌ رشت همت گمارند و در ادامه این روند دلسوزانه سئوالاتی را جهت حل معضلات شهری و شهروندی مطرح نمودند که بی شک باعث تسریع و رفع موضوعات گردید.

شورای ششم تنها شورایی طی ادوار گذشته شوراها میباشد که با خدمات رسانی عمومی به شهروندان و پرهیز از شوآف های تبلیغاتی، حس مسئولیت و قدرتمندی در موضوعات شهری با مشاوره از دیدگاههای حزبی و اعتقادی به حل مشکلات شهر می‌پردازد.

در پایان لازم است از این نکته فارغ نشویم که نظارت بر مدیریت شهری که عمده وظایف شورای اسلامی شهر تلقی میگردد، می بایست قدرت تغییر و بهبود مدیریت شهری را به صورت جامع داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید