دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39756 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ |
18 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

  رییس کمیسیون ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک فرا رسیدن ایام و اعیاد شعبانیه روز ولادت سرور و سالار شهیدان اما حسین و روز پاسدار را به تمامی پاسداران میهن اسلامی خاصه پاسداران حاضر در کمیسیون آقایان سرهنگ محمد عباس نژاد و هادی رمضانی تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری […]

  رییس کمیسیون ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک فرا رسیدن ایام و اعیاد شعبانیه روز ولادت سرور و سالار شهیدان اما حسین و روز پاسدار را به تمامی پاسداران میهن اسلامی خاصه پاسداران حاضر در کمیسیون آقایان سرهنگ محمد عباس نژاد و هادی رمضانی تبریک گفت.

 
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس مسعود عباس نژاد در ادامه افزود: امیدوارم همه ما به حرمت این روزهای عزیز که متقارن با روزهای ولادت ستارگان آسمان امامت و ولایت است پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
 
عباس نژاد در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه پایانه مسافربری شهرداری رشت، میزبان میهمانان نوروزی خواهد بود از اینرو باید در فرصت باقی مانده برنامه های تدوین شده را اجرایی و کارهای در دست اقدام را برای استقبال هر چه بهتر از میهمانان به اتمام رساند.
 
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری گفت: پایانه مسافربری بدلیل واقع شدن در ورودی شهر و از آنجایی که مسافران در بدو ورود اولین جایی که به آن ورود می کنند همین مکان است توقع دارند شاهد خدمات مناسبی باشند. از اینرو معاونت محترم حمل و نقل و امور زیربنایی و ریاست محترم سازمان می باید با توجه به توانمندیها و نیاز سنجیها، اعلام نمایند که در فرصت باقیمانده شورا چه کارهایی در جهت تسریع و تسهیل امور می باید انجام دهد تا برنامه های تدوین شده استقبال از مهمانان نوروزی به بهترین شکل اجرایی شود.
در ادامه محبتی رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافر در خصوص اقدامات انجام گرفته در پایانه مسافربری گفت: بازسازی و تعمیرات کلی فضای پایانه مسافربری اعم از سرویسهای بهداشتی و نمازخانه و استراحتگاه رانندگان، تعویض و ترمیم روشنایی دورتادور سالنهای مسافربری و راهرو و نصب پروژکتورها، ترمیم آسفالت محوطه خروجی پایانه به تناژ ۱۴ تن، پاک سازی و نظافت کل دیوارهای پایانه و ترمیم سقف بتنی راهروها، رنگ آمیزی و مرمت جداول شکسته و رفیوژ میانی و پیاده رو و رنگ آمیزی نرده های بتنی محوطه پایانه، ترمیم کف پوشهای پیاده رو، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کف شوی پایانه، جانمایی گلدانهای بتونی جلوی تعاونی های مسافربری با کمک و همیاری خدمات شهر و فضای سبز منطقه ۳ از جمله اقداماتی است که پس از بازدید ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا و حمایتهای ایشان و دیگر اعضای محترم شورا انجام گرفت.
وی افزود: برخورد با معتادین و ارازل و اوباش به کمک بخش خصوصی و نیروی انتظامی، واگذاری غرفه های غیر حمل و نقلی از طریق برگزاری مزایده در سامانه ستاد الکترونیک دولت با رعایت صرف و صلاح شهرداری، واگذاری موضوعات مربوط به حق ورودی و خروجی و نگهداری سرویسهای بهداشتی و نمازخانه و استراحتگاه رانندگان و نظافت محوطه بخش خصوصی از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مسافربری بوده است.
محبتی در پایان از پیگیری ها و تلاشهای انجام گرفته توسط اعضای محترم شورا بویژه نماینده ویژه کمیسیون جناب سرهنگ محمد عباس نژاد در هدایت در جهت پیشبرد اهداف سازمان تشکر نمود.
سرهنگ عباس نژاد مشاور عالی کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در بخش دیگری از جلسه اظهار داشت: طی هماهنگی های بعمل آمده با رییس محترمه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رنگ آمیزی دیوار بیرونی ترمینال بزودی انجام خواهد شد و در خصوص گلکاری محوطه ترمینال اقدامات لازم انجام شده است و مدیر پایانه مسافربری بعنوان مسوول پیگیری این کار تا حصول نتیجه تعیین گردیدند.
وی افزود: اگر چه مباحث مربوط به مشکل نور پایانه و رنگ آمیزی سالنها و آسفالت محوطه داخلی تا حدود زیادی مرتفع شده است و در این خصوص مقدار ۱۴ تن آسفالت برای محوطه داخلی پایانه ریخته شده است اما اقدمات بسیاری می باید انجام گیرد تا پایانه مسافربری رشت در قیاس با دیگر پایانه های خوب کشور در ارایه خدمات هر چه بهتر به رشتوندان و مسافران عزیز حرفی برای گفتن داشته باشد.
در پایان جلسه و به پیشنهاد حاضرین در جلسه با توجه به نزدیکی پایان سال مقرر گردید ظرف ۷۲ ساعت، رییس سازمان جهت انجام هر چه بهتر و تسریع امور و ارایه گزارش در خصوص برخی از کارهای در دست اقدام و پیگیری عملی موضوعات مرتبط به پایانه نشستی با رییس کمیسیون داشته باشد.
 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید