دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39767 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ |
27 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

  فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری در شب چهارشنبه آخر سال برخورد قاطعانه خواهد کرد.   به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ حسین حسن‌پور از برخورد قاطع پلیس گیلان با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و نظارت والدین و خانواده‌ها بر فرزندان خود در این شب را عاملی مهم […]

 

فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری در شب چهارشنبه آخر سال برخورد قاطعانه خواهد کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ حسین حسن‌پور از برخورد قاطع پلیس گیلان با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و نظارت والدین و خانواده‌ها بر فرزندان خود در این شب را عاملی مهم در کاهش بروز حوادث قلمداد کرد.

 

برابر قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و نیز مواد ۶۱۸ و ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی خرید و حمل اقلام انفجاری، آتش زا و ترقه‌های غیراستاندارد و اخلال در نظم و آسایش عمومی دارای وصف مجرمانه است و قابلیت تعقیب کیفری دارد.

 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان همچنین به کشف بیش از ۸۱۸ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ نفر هم که در حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دخیل بودند، دستگیر شدند.

 

سرهنگ حسن‌پور انداختن مواد منفجره، قوطی‌های درب بسته و ظروف تحت فشار به داخل آتش و پرتاب ترقه و مواد آتش زا از پنجره آپارتمان به خیابان را از علت‌های مهم در صدمه رساندن به مردم اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید