دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39851 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۹ |
22 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

– مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به شرکت ۲۷ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگان در رشت برگزار می شود.  به گزارش پایگاه خبری رشت پرس پریسا کرمی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: این جشنواره […]

– مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به شرکت ۲۷ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگان در رشت برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس پریسا کرمی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: این جشنواره قالب برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی از اردیبهشت ماه سال گذشته و با معرفی شش عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار شد، افزود: معرفی سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) از موضوعات جشنواره امسال بود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت گسترده و استقبال خوب علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی در استان گیلان، اضافه کرد: بیش از ۲۷ هزار گیلانی در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

کرمی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از برگزیدگان این دوره از جشنواره در رده‌های سنی مختلف تجلیل می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید