دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 39992 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ |
62 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

به‌منظور پرداخت به‌موقع مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ، واریز مستمری اردیبهشت ماه این عزیزان از امروز ( 20 اردیبهشت ) آغاز شده و به محض تصویب افزایش مستمری سالجاری در هیأت دولت و ابلاغ آن به سازمان ، در دو روز پایانی اردیبهشت ، مابه‌التفاوت افزایش این ماه پرداخت می‌شود.  به گزارش پایگاه خبری رشت پرس […]

به‌منظور پرداخت به‌موقع مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ، واریز مستمری اردیبهشت ماه این عزیزان از امروز ( 20 اردیبهشت ) آغاز شده و به محض تصویب افزایش مستمری سالجاری در هیأت دولت و ابلاغ آن به سازمان ، در دو روز پایانی اردیبهشت ، مابه‌التفاوت افزایش این ماه پرداخت می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از سایت رسمی این سازمان ، پیشنهاد مربوط به افزایش حقوق مستمری بگیران در سال 1401 بر اساس مواد 96 و 111 قانون تأمین‌اجتماعی جهت طرح و تصویب به هیأت وزیران ارسال شده است که به محض تصویب و ابلاغ قانونی در ماه جاری نسبت به واریز حقوق و مستمری بر اساس مصوبه اقدام می‌شود.
از آن جایی که طبق روال و بر اساس حروف الفبا حقوق مستمری‌بگیران از بیستم هر ماه شروع و واریز می‌شود؛ لذا در راستای پرداخت به‌موقع ، در ماه جاری نیز طبق روال پرداخت مستمری ها آغاز شده و مابه‌التفاوت افزایش اردیبهشت ماه برای کلیه گروه‌های بازنشستگی با وصول مصوبه هیأت وزیران، طی دو روز پایان اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

همچنین مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز همزمان با پرداخت مستمری خرداد و تیرماه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید