دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 40019 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ |
13 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی دولت هدف‌گذاری اصلی در اصلاح اقتصادی را توسعه عدالت در پرداخت یارانه‌های دولتی عنوان کرد و گفت: دهک دهم جامعه قریب به 28 برابر دهک ضعیف‌تر جامعه از یارانه ها بهره می‌بردند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگوی تلفنی با  برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو با […]

سخنگوی دولت هدف‌گذاری اصلی در اصلاح اقتصادی را توسعه عدالت در پرداخت یارانه‌های دولتی عنوان کرد و گفت: دهک دهم جامعه قریب به 28 برابر دهک ضعیف‌تر جامعه از یارانه ها بهره می‌بردند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگوی تلفنی با  برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو با بیان این‌که «مطابق قانون، دولت مکلف بود دهک های پر درآمد را از دریافت یارانه به تدریج حذف کند»، گفت: همزمان با عادلانه‌سازی پرداخت یارانه ها، دهک اول پردرآمد کشور یعنی جمعیت 10 درصدی که پردرآمدترین افراد کشور هستند، از دریافت یارانه حذف شدند زیرا یارانه بر حسب طبقات متوسط و پایین تر جامعه تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اعتراض برخی از شهروندان نسبت به حذف خود از یارانه بگیران و درخواست آن ها برای بازنگری اظهار کرد: ممکن است برخی اشتباهاتی در بانک های اطلاعاتی وزارت رفاه وجود داشته باشد و یا حساب شخصی یک فرد توسط فرد دیگری اداره شود که به همین دلیل باید شفاف سازی در این مورد صورت بگیرد و طبیعتا اصلاح صورت خواهد گرفت.

به زودی ثبت نام جدید یارانه ها آغاز می شود

وی در پاسخ به سوالی درباره ثبت نام جدید یارانه ها نیز گفت: از سال 1393 ثبت نام جدیدی متاسفانه صورت نگرفته است و این عقب ماندگی در این سال ها باید جبران شود. به زودی از طریق پیامک و لینک سامانه مربوطه، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت. مردم بابت این موضوع نگرانی نداشته باشند زیرا دولت می داند چه کسانی یارانه دریافت کرده اند و چه کسانی یارانه دریافت نکرده اند. در این مرحله مردم فعلا اعتراض خود را ثبت می کنند و در مرحله بعد به مواردی اعتراضی به صورت جزئی رسیدگی می شود.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید