دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 40164 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ |
16 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اکثر ورزشکاران ملی پوش ما از حداقل حقوق و دستمزد قانونی نیز محروم هستند، گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا ملی پوشان ما حداقل دستمزد و حقوق را دریافت کنند. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از ایرنا  مریم […]

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اکثر ورزشکاران ملی پوش ما از حداقل حقوق و دستمزد قانونی نیز محروم هستند، گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا ملی پوشان ما حداقل دستمزد و حقوق را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از ایرنا  مریم کاظمی پور روز شنبه در جلسه با مسئولان هیات های ورزشی گیلان در رشت اظهار داشت: در بخش بیمه ورزشکاران، مربیان و داوران نیز اقداماتی انجام شده و با پیگیری‌های وزیر ورزش، مترصد برطرف کردن این معضل به خصوص در بخش بانوان هستیم.

وی ادامه داد: برنامه وزارت ورزش این است تا علاوه بر برخورداری ورزشکاران از مزایای بیمه، ملی پوشان ما بتوانند در دورانی که در تیم ملی حضور دارند از شرایط بیمه برخوردار باشند و پس از آن نیز از این مزایا سود ببرند.

عدالت محوری در ورزش بانوان باید رعایت شود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین با انتقاد از شرایط بهره مندی بانوان از امکانات ورزشی اظهار داشت: عدالت محوری در بخش ورزش بانوان به خصوص در استفاده از اماکن ورزش و همچنین ساعات استفاده از این اماکن رعایت شود.

به گفته کاظمی‌پور عدالت محوری در افتتاح پروژه‌های ورزشی، ماده ۸۸ و همچنین سالن‌هایی که در اختیار ادارات ورزش و جوانان در استانها است، رعایت شود تا بانوان نیز همانند آقایان از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: متاسفانه هم اینک در اکثر استانها، بانوان در ساعات نامناسبی از سالنها و اماکن ورزشی استفاده و تمرین می‌کنند که باید در ادارات ورزش به این امر توجه بیشتری شود تا بانوان نیز از فضا و امکانات موجود در ورزش به خوبی سود ببرند.

کاظمی پور خاطرنشان کرد: به هر حال ما تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا قشر بیشتری از جامعه ورزش به خصوص بانوان در امر ورزش فعالیت کنند چون با حضور بیشتر بانوان و دختران در امر ورزش، جامعه با نشاط و سالم‌تری خواهیم داشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید