دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 40449 |
تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ |
20 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: درگیری بر سر تقسیم ارث بین چند برادر در این شهرستان منجر به کشته شدن یکی از از برادران شد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خانوادگی در شهر رودسر، بلافاصله ماموران […]

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: درگیری بر سر تقسیم ارث بین چند برادر در این شهرستان منجر به کشته شدن یکی از از برادران شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خانوادگی در شهر رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی صورت گرفته مشخص شد ۴ برادر بر سر تقسیم ارث با یکدیگر درگیر شدند افزود: در این درگیری یکی از برادران به همراه ۲ فرزندش ۳ برادر دیگر را با چاقو مجروح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به انتقال مجروحان ۴۸، ۵۱ و ۷۳ ساله این درگیری توسط عوامل امدادی به بیمارستان گفت: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته یکی از این برادران که پیرمردی ۷۳ ساله بود به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ جوانمردی از دستگیری قاتل ۵۵ ساله و فرزندان ۲۴ و ۳۰ ساله وی خبر داد و افزود: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید