دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20

تبلیغات
کد خبر: 40757 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۴۸ |
20 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سرپرست شهرداری  و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید به عمل آوردند. به گزارش پایگاه خبری […]

سرپرست شهرداری  و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به همراه جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس، غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان و حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت از پروژه تعریض جاده لاکان بازدید کردند.
این پروژه زیرساختی، شامل حدفاصل دانشگاه شهید چمران تا بعد از ریل راه آهن رشت – قزوین با طول ۴۰۰۰ متر و عرض تقریبی ۱۱ متر در هر طرف و مجموعا ۲۲ متر میباشد که پس از انجام عملیات زیرسازی آماده تعریض است.
سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی در این بازدید گزارشی از اقدامات شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در این خصوص ارائه داده و بر لزوم رایزنی نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس و مشارکت عملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای رفع موانع و تکمیل هر چه سریعتر پروژه تاکید کردند.

 
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید