یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19

تبلیغات
کد خبر: 40898 |
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ |
15 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار رشت و با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.  به گزارش پایگاه خبری رشت پرس جلسه شورای معاونین امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و مدیران […]

جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار رشت و با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشت پرس جلسه شورای معاونین امروز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و مدیران مناطق پنجگانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
 
 پیگیری و بررسی وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح شهر، بستن حساب‌های مالی شهرداری رشت، بررسی نحوه اجرای آسفالت معابر اصلی شهر و محلات و تعیین تکلیف اسناد پروژه‌های عمرانی مناطق به منظور برگزاری فراخوان انتخاب پیمانکار در اسرع وقت و شروع عملیات عمرانی از جمله موضوعات در دستور کار این جلسه بود.
 
 در این جلسه همچنین وضعیت پرونده‌های مرتبط با بند ت تبصره شش قانون بودجه کشور، ساختار منایع انسانی شهرداری رشت و به کارگیری افراد در جایگاه تخصصی بر اساس مدارک تحصیلی و تخصص مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 گفتنی است در این جلسه که با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری برگزار شد هر کدام از معاونت‌ها و مدیران مناطق نیز نسبت به ارائه گزارش عملکرد و بیان نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم را به منظور رفع موانع و مشکلات ارائه دادند.

 
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید