چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-01

تبلیغات
کد خبر: 45823 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ |
782 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامي لاهيجان از دستگيري 12 نفر حين قماربازي در يك باب منزل مسكوني در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “حميد محمدي‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به اينکه قمار يكي از ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كه موجب فروپاشي خانواده‌ها مي‌شود، اظهارداشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس […]

فرمانده انتظامي لاهيجان از دستگيري 12 نفر حين قماربازي در يك باب منزل مسكوني در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سرهنگ “حميد محمدي‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به اينکه قمار يكي از ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كه موجب فروپاشي خانواده‌ها مي‌شود، اظهارداشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس در راستاي برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداري مي‌شود و مؤلفه‌هاي امنيت را ارتقاء مي‌دهد.
وي در ادامه با بيان اينکه در پي دريافت خبري مبني بر اينكه افرادي در يك باب منزل مسکوني در حاشيه شهر لاهيجان اقدام به قماربازي و ايجاد مزاحمت براي همسايگان مي‌كنند، بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با انجام تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان از دستگيري 10مرد و 2 زن حين قماربازي در اين مكان و كشف 5 دست آلات بازي قمار خبر داد و بيان‌داشت: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام انتظامي در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید