چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08

تبلیغات
کد خبر: 45015 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ |
2901 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار جیرفت: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در ۲ مرحله از یک مرغ فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می‌شود، بحثی سر می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری […]

فرماندار جیرفت: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در ۲ مرحله از یک مرغ فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می‌شود، بحثی سر می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده درگیر می‌شوند.

فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده و آشنای فروشنده بوده، از مرغ فروشی خارج می‌شود و این بار با چاقو برمی‌گردد اما کسانی که با او درگیر شده بودند در مغازه نبودند، در نتیجه یک ضربه چاقو به دست معترض اول می‌زند.

چون به‌ موقع فرد را به بیمارستان نرساندند و ضربه چاقو به شریان اصلی دستش برخورد کرده بود، این جوان که ٢ سالی از ازدواجش می‌ گذشت، خون زیادی از دست داد و با وجود تلاش های زیاد در بیمارستان جان باخت.
ازدحام خاصی نیز در مغازه نبوده و فقط ۶ نفر در صف ایستاده بوده اند؛ تنها دلیل آغاز بحث و درگیری ورود مجدد ضارب برای خرید بدون نوبت به مغازه بوده است.

ضارب بعد از وارد کردن ضربه به دست فرد فوت شده، حین دنبال کردن فرد دیگری در خیابان بوده که توسط پلیس دستگیر می شود. این فرد پیشتر نیز در یک عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود و سابقه خوبی نداشت.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید